Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+5kg painoa ja voi luoja että näytän kamalalta

Vierailija
24.11.2018 |

Mikään vaate ei istu, naama on jotenkin pöhöttynyt ja olemus on tätiytynyt. Juu, jouluherkut jää kyllä välistä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö suklaapatukka pahimpaan suruun, ja tehtaile koko lauantaipäivä itseinhoa täynnä olevia ulina-aloituksia nettifoorumeille. Älä missään nimessä nosta persettäsi penkistä ja rasita kroppaasi.

Vierailija
2/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö suklaapatukka pahimpaan suruun, ja tehtaile koko lauantaipäivä itseinhoa täynnä olevia ulina-aloituksia nettifoorumeille. Älä missään nimessä nosta persettäsi penkistä ja rasita kroppaasi.

En syö suklaata, olen sille allerginen. Ruokavalio vaihtuu terveellisempään suuntaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ei muuta kun lenkille ja terveellisempää elämäntapaa! Muista rakastaa itseäsi, itseinholla et saa mitään hyvää aikaiseksi.

Vierailija
4/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun havahduit asiaan ajoissa :) Olisi sitten paljon vaikeampi tilanne jos ylimääräistä olis tullut 20 kiloa. 

Vierailija
5/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kun kun pyllistät, annamme pisteitä 1-10.

Voi olla että huolehdit turhasta.

Vierailija
6/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole sateinen päivä, se olisikin jo sinun tuuriasi.

Vierailija
7/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tuskin on ongelmasi vaan ikä. Nuori nainen on kaunis näky, vaikka muutama kilo ylimääräistä olisikin, mutta vanha nainen on vanha. Turha itseään on ylipainon suhteen soimata, kun syy on asioissa, joita et voi muuttaa. 

Vierailija
8/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun havahduit asiaan ajoissa :) Olisi sitten paljon vaikeampi tilanne jos ylimääräistä olis tullut 20 kiloa. 

Olen laihduttanut sen vajaan parikymmentä kiloa n. 10v sitten, 80 kilosta kuuteenkymmeneen kiloon. Paino on pysynyt aika stabiilina. Tämän vuoden aikana paino on kuitenkin salakavalasti hiipinyt ylöspäin. Alkaakohan ikää olla sen verran, että tahti ja aineenvaihdunta hidastuu.. pitänee sopeuttaa ruokavalio tilanteeseen. Joka tapauksessa tuo +5kg oli aika järkytys kun vaa’an tuloksen näin. Ap

Vierailija
9/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät kamalalta hoikkanakin, joten ainoa etu mitä laihdutuksesta tulet saamaan on terveydellinen.

Vierailija
10/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino tuskin on ongelmasi vaan ikä. Nuori nainen on kaunis näky, vaikka muutama kilo ylimääräistä olisikin, mutta vanha nainen on vanha. Turha itseään on ylipainon suhteen soimata, kun syy on asioissa, joita et voi muuttaa. 

Ikä ei ole vielä toistaiseksi ollut mulle ongelma. Ap

Vierailija
11/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät kamalalta hoikkanakin, joten ainoa etu mitä laihdutuksesta tulet saamaan on terveydellinen.

Se riittää 😁 ap

Vierailija
12/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihoin ~10kg kipulääkityksen takia ja sain vielä naamaan punoittavan ja kivuliaan ihottuman ❤ Kyllä ihminen voikin olla sitten ruma, tekis mieli särkee kaikki peilit 😕 Taidan siirtyä paperipussin käyttäjäksi!

Vierailija
13/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lihoin ~10kg kipulääkityksen takia ja sain vielä naamaan punoittavan ja kivuliaan ihottuman ❤ Kyllä ihminen voikin olla sitten ruma, tekis mieli särkee kaikki peilit 😕 Taidan siirtyä paperipussin käyttäjäksi!

Voi ei. Toivottavasti saat terveytesi kuntoon että voit luopua kipulääkkeistä. Olethan ihotautilääkärillä käynyt näyttämässä ihottumaasi? Taitava ja kokenut kosmetologikin voi olla hyvänä tukena lääkärin lisäksi iho-ongelmissa. Ap

Vierailija
14/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ei ole vielä toistaiseksi ollut mulle ongelma. Ap

Olemus on tätiytynyt, mutta ikä ei ole ongelma? Taisi osua maaliin tuo kommentti, ja sinussa ei ole naista sitä myöntämään?

Vierailija
15/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Toivottavasti saat terveytesi kuntoon että voit luopua kipulääkkeistä. Olethan ihotautilääkärillä käynyt näyttämässä ihottumaasi? Taitava ja kokenut kosmetologikin voi olla hyvänä tukena lääkärin lisäksi iho-ongelmissa. Ap

Juu, sain ihotautilääkäriltä rasvoja, ei ainakaan tarvi raapia naamansa irti! Onneksi olen saikulla, niin voin vältellä ihmisiä 😮Toivottavasti leikkaus vie edes osan kivuista, pillerit vie ulkonäön lisäksi järjenkin! 😯 Mutta niin vie kipukin..

Vierailija
16/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on täydellinen ulkoilusää. Mä lähen lenkille, lähe säkin.

Vierailija
17/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään vaate ei istu, naama on jotenkin pöhöttynyt ja olemus on tätiytynyt. Juu, jouluherkut jää kyllä välistä.

Ei läski näytä hyvältä kenenkään päällä.

Vierailija
18/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on täydellinen ulkoilusää. Mä lähen lenkille, lähe säkin.

Aamulla kävin. Nyt on iha törkeen kuuma, illalla uudestaan kun aurinko menee alemmas. Ap

Vierailija
19/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoiset kalorikipulääkkeet jos vetäsee 10kg lisää painoa.  Miten sait nieltyä?

Mullaki aurinkoinen ilma lihotti pari kiloa kun olin all inclusive-lomalla syksyllä.

Vierailija
20/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aikamoiset kalorikipulääkkeet jos vetäsee 10kg lisää painoa.  Miten sait nieltyä?

Mullaki aurinkoinen ilma lihotti pari kiloa kun olin all inclusive-lomalla syksyllä.

Ootpas hauska! Kipulääkkeet usein hidastavat aineenvaihduntaa. Itse sairastuin syöpään, ensin hoidot laihduttivat ja jatkolääkitys lihotti, sitten taas laihduttiin. Oli hauskaa aikaa, kyllä naurattaa kun noita aikoja muistelen 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi