Siis onko se nyt oikeasti niin, että jos ei mitään pyydä, ei mitään saakaan?
Kommentit (9)
Lähinnä viittaan palkankorotuksiin yms. asioihin, joissa selkeästi on kyse siitä että toinen antaa, ja toinen saa. Pitääkö näitä vastaavia asioita aina erikseen ruinata, vai tapahtuuko elämässä niin, että joskus saisi jotakin ilman että täytyy aina erikseen pyytää?
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä viittaan palkankorotuksiin yms. asioihin, joissa selkeästi on kyse siitä että toinen antaa, ja toinen saa. Pitääkö näitä vastaavia asioita aina erikseen ruinata, vai tapahtuuko elämässä niin, että joskus saisi jotakin ilman että täytyy aina erikseen pyytää?
Harvoin saa pyytämälläkään. Ainakaan minä en ole saanut indeksikorotusten lisäksi lisää palkkaa kuin työpaikkaa vaihtamalla. Ensimmäisellä kerralla 650€ ja toisella 500€ lisää.
Kiltit lapset eivät pyydä mitään, kiltit lapset eivät saa mitään. Etenkin työelämässä.
Ei. Paras tapa on tehdä itse. Oma lajinsa ovat nämä onnen onkijat jotka ovat aina vaatimassa, eivätkä lopulta osaa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kiltit lapset eivät pyydä mitään, kiltit lapset eivät saa mitään. Etenkin työelämässä.
Näin se vaikuttaisi olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo voi tulla kellekään yllätyksenä?
Työpaikkaa vaihtanut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo voi tulla kellekään yllätyksenä?
Olisin halunnut uskoa ihmisistä hyvää.
Varmemmin saa kun hankkii itse eikä ruinaa muilta.