Mitä joululahjaksi kolmekymppiselle naiselle?
Kommentit (16)
Kolmekymppisiä naisia on vähän joka lähtöön, että pieni tarkennus lahjansaajasta tuskin olisi pahitteeksi. Joku voisi tykätäkin tuosta herpeksestä, mutta tuskin kaikki. Myös lahjabudjetti olisi hyvä tietää.
Lykkyä pyttyyn lahjapohdintoihisi!
t: N32
Lahjakortti on aina varma. Mihin riippuu taas lahjan saajasta. Jos tykkää kosmetiikasta, hajuvesistä tai kampaamolaatuisista hiustuotteista niin Kicks, Sokos tms. Jos tykkää lukea niin Suomalainen kirjakauppa. Jos taas tykkää kerätä astiasarjoja niin Iittala, Marimekko tms. Helpoin ehkä on jokin S- tai K-ryhmän lahjakortti niin voi käyttää mihin itse lystää.
Pahin virhe on ostaa jotain mitä ei todellakaan ole toivonut. Erityisesti, jos on jotain fyysistä, kun nykypäivänä ei haluaisi kerätä turhaa tavaraa millä ei tee mitään.
N31
Lahjakortti ravintolaan/konserttiin/teatteriin ja pieni ylellinen suklaajuttu ja kortti.
Olen tätä viime päivien aikana ihmetellyt jo parissakin ketjussa ja ihmettelen taas. Miksi te toljanterit kyselette lahjavinkkejä lahjansaajan iän mukaan sen sijaan että itse muistelisitte mistä kyseinen ihminen on kiinnostunut ja hankkisitte lahjan sen mukaan?
Miten täällä voi olla näin paljon tyhmiä jotka eivät tätä itsestäänselvyyttä tajua?????
Mulle inhokkilahja olisi tuo ehdotettu lahjakortti. Sama kuin antaisi rahaa.
Haluaisin jonkun lahjan, josta näkee että antaja on sitä miettinyt ja valinnut juuri minulle.
Joskus sitä on saanut sellaisia asioita mitä ei olisi itse ostanut, mutta yleensä olen silti käyttöön ottanut. Ja kohteliaasti kiittää lahjasta.
Aloittajalle: mieti mistä tämä 30v tykkää. Meikkejä, harrastukseen liittyviä tavaroita, koruja, kirjoja ym.
Vaatteita en ostaisi. Niissä menee usein vikaan, ulkonäön ja koon/istuvuuden puolesta.
Miten inhokki voi olla lahjakortti esim suosikkibändin konserttiin, lempinäyttelijän esitykseen, hyvään ravintolaan, sirkukseen, balettiin etc.
Kyllä mun mielestä on suuremmat mahdollisuudet epäonnistua, jos hankkii meikkejä tai koruja. Tai sit pitää tunnistaa lahjansaajan tyyli, mut sitä tuskin ap tunnistaa, kun täällä kyselee lahjavinkkejä.
Seksikkäät alusvaatteet ja punainen on hyvä väri 😉
Nyt on talvi tulossa. Kaunis ja lämmin hopeakettuturkki ilahduttaa varmasti. Täällähän on jatkuvasti toistettu, että nuoret naiset pitävät charmanteista hopeaketuista.
Voisit antaa lahjaksi jonkin elämyslahjakortin. Riippuen tietysti, mistä lahjan saaja on kiinnostunut.
Esim. Lahjakortti johonkin hemmotteluun tai hierontaan: https://www.elamyslahjat.fi/kauneus-spa-lahja
Ravintolalahjakortti olisi kiva idea! Elämyslahjoilta löytyy myös erilaisia illallislahjakortteja kuten esim. Illallinen pimeässä tai Wine in the Dark.
Kannattaa käydä kurkkimassa lahjavinkkejä naiselle täältä: https://www.elamyslahjat.fi/lahja-naiselle
Oletko kysynyt, mitä hän haluaisi lahjaksi?
No itse olen 30 ja ilahtuisin kovasti lahjakortista. Olen sanonut tutuille että jos kokee tarvetta ostaa lahjan ostaa hyvää suklaata tai viinipullon. Mutta ei missään nimessä mitään krääsää. Meikkini ja koruni ostan itse kun itse tiedän mistä pidän.
Vierailija kirjoitti:
Mulle inhokkilahja olisi tuo ehdotettu lahjakortti. Sama kuin antaisi rahaa.
Haluaisin jonkun lahjan, josta näkee että antaja on sitä miettinyt ja valinnut juuri minulle.
Joskus sitä on saanut sellaisia asioita mitä ei olisi itse ostanut, mutta yleensä olen silti käyttöön ottanut. Ja kohteliaasti kiittää lahjasta.Aloittajalle: mieti mistä tämä 30v tykkää. Meikkejä, harrastukseen liittyviä tavaroita, koruja, kirjoja ym.
Vaatteita en ostaisi. Niissä menee usein vikaan, ulkonäön ja koon/istuvuuden puolesta.
No ei ainakaan meikkejä! Jos ei sitten varmaksi tiedä jotain tuotetta, jota saaja muutenkin käyttää.
Elämysekspertti kirjoitti:
Voisit antaa lahjaksi jonkin elämyslahjakortin. Riippuen tietysti, mistä lahjan saaja on kiinnostunut.
Esim. Lahjakortti johonkin hemmotteluun tai hierontaan: https://www.elamyslahjat.fi/kauneus-spa-lahja
Ravintolalahjakortti olisi kiva idea! Elämyslahjoilta löytyy myös erilaisia illallislahjakortteja kuten esim. Illallinen pimeässä tai Wine in the Dark.
Kannattaa käydä kurkkimassa lahjavinkkejä naiselle täältä: https://www.elamyslahjat.fi/lahja-naiselle
Nää mainostajat tunnistaa aina typeristä nimimerkeistä :,D
Lahjakorttia itsekin ehdottaisin. Minä ostin ystävälleni lahjakortin kasvohoitoon ja jalkahoitoon 😊
Riippuu varmaan millainen kolmekymppinen nainen on kyseessä.
Mistä tykkää, mitä harrastaa jne.