Sinä amk:ssa Sote alan tutkinnon suorittanut ihminen. Paljon saat palkkaa kuussa (brutto)?
Eli sairaanhoitaja, terveydenhoitaja, ensihoitaja, suuhygienisti, bioanalyytikko, fysioterapeutti, toimintaterapeutti, sosionomi, jalkaterapeutti, röntgenhoitaja ja mitä niitä vielä on.
Paljon saat palkkaa kuussa bruttona? Ja jos saat lisiä niin ne mukaan.
Kiitos :)
Kommentit (39)
Sh. Kahdessa vuorossa työskentelen, joka kolmas vkl keskimäärin vapaata. Vuosiansio useamman vuoden peräkkäin hiukan vajaa 43 000€. Eli kk-ansio alle 3600 €.
Sosionomi ja olen lastensuojelussa yksinkönjohtaja. Brutto on 3600€.
Minä olen sosionomi koulutukseltani ja toimin esimiehenä mielenterveyspuolella. Bruttopalkka kuukaudessa on keskimäärin 3200€. En tee viikonloppuja tai pyhiä. Iltavuoroja 1-2 viikossa.
Sosionomi ja brutto 2700€. Toimistotyöajat.
Vuodessa n 45 000, sisältää lomarahat ja lisät.
Sh, kaikki lisät ja työkokemusta 17 vuotta
Sosionomi, lähiesimiehenä laitoksessa, pääsääntöisesti päivätyö. 2960€, sis. täydet kokemuslisät ja henk.koht. palkanlisän.
2500e/kk terveydenhoitaja. Päivätyö eli ei lisiä.
Lopetin alle vuodessa ja hain (+pääsin) lääkikseen.
Bioanalyytikko, peruspalkka pelkkiä päivävuoroja 2400 brutto. Taitaa olla huonoiten palkattu sotetyö tälssä keskustelussa?
Täällä myös bioanalyytikko, kolmivuorotyö, ikälisät mukana. n. 3000/kk brutto.
2800 th/ kolmas sektori jossa huonot palkat.
Sh, valmistumisesta pari vuotta ja vuosiansiot ~42 000e. Tossa kaikki lisät+lomarahat
Vierailija kirjoitti:
miksei 3800 olisi mahdollinen? itse saan välillä 3500 bruttona vaikka olen lh, jos sattuu sopivasti pyhiä ja lisät pidemmältä ajalta (meillä maksetaan 3 tai 6 viikon lisät vuorotellen).
Itse saan juuri tuon 3800, mutta minulla on myös toinen tutkinto. Teen työtä, jossa pystyy hyödyntämään molempia. Tuskin palkka muuten olisi tuo. Päivätyö ma-pe, ei lisiä.
Paljonko bioanalyytikko esimiesasemassa saa palkkaa?
Sosionomi, projektipäällikkö kolmannella sektorilla. Kuukausipalkka 3100 eur, päivätyö täysillä kokemuslisillä.
Vierailija kirjoitti:
Tenox kirjoitti:
Yövuoroa pukkaa, yövuoroa pukkaa...
Onhan näitä. Kolmen viikon listassa aina 3kpl.
Palkat ei kyllä ole pahemmin nousseet. 2010 oli jo 42te vuosiansiot ja 2011 liki 44te.
Vierailija kirjoitti:
5000-9000 kuussa. Puheterapeutti, itsenäinen ammatinharjoittaja.
mistä Amkista valmistuu puheterapeutteja ??
Terveydenhoitaja, päivätyö. Palkka yhdellä ikälisällä 2640 euroa, mihin olen ihan tyytyväinen. Edellisessä työpaikassa palkka oli 200 euroa vähemmän, mikä oli jo liian vähän.
Palkanalennukselta kyllä tuntuu se, että kun meille tuli yleistyöaika 38h45min, niin tuli myös palkaton ruokatauko. Eli 2,5 tuntia viikossa lisääntyi työpaikalla vietetty aika 😔 Ja käytännössä asiakastyössä taukoa ei aina pysty kokonaan pitämään.