Ärsyttävää kun yläosan täytyy olla kokoa M/L koska pienempi kinnaa hartioista, alaosa kokoa S
Näyttää tyhmältä kun vaate yläosasta sopii niin vyötäröltä roikkuu. Äh!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Näyttää tyhmältä kun vaate yläosasta sopii niin vyötäröltä roikkuu. Äh!
Oletko mies? Y-vartalo.
Mulla sama juttu, rinnat on paljon isommat muuhun kroppaan verrattuna niin vaatteet ei tahdo istua. Etenkään kauluspaidat ja muut joustamatonta kangasta olevat paidat. Harmittaa, en mihkään rintojen pienennysleikkaukseenkaan sen takia halua mennä kun niistä ei terveydellisiä ongelmia ole tullut 😅 (niska ja selkävaivoja)
Farkut on toinen kamaluus löytää hyvin istuvat ja laadukkaat.
Monille ihmisille ei valmisvaatteet suoraan sovi. Kannattaa opetella korjausompelua, ei ole kovin vaikeaa, säästää pitkän pennin ja saa aina istuvat vaatteet. :)
Sama, mutta mun yläosan pitääolla xl. Ostankin bravissimolta, niin vyötärökään ei roiku.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu, rinnat on paljon isommat muuhun kroppaan verrattuna niin vaatteet ei tahdo istua. Etenkään kauluspaidat ja muut joustamatonta kangasta olevat paidat. Harmittaa, en mihkään rintojen pienennysleikkaukseenkaan sen takia halua mennä kun niistä ei terveydellisiä ongelmia ole tullut 😅 (niska ja selkävaivoja)
Farkut on toinen kamaluus löytää hyvin istuvat ja laadukkaat.
Farkut ostan herttoniemen tehtaanmyymälästä myyjien takia. He katsovat sinua ja antavat istuvan mallin.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta mun yläosan pitääolla xl. Ostankin bravissimolta, niin vyötärökään ei roiku.
Harvoin löydän bravissimoltakaan mitään kivaa, ei ole oikein mun tyylisiä.
2
Käytä vyötä.