Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siro kello miehelle joululahjaksi, tyyliin Daniel Wellington tai Paul Hewitt. Onkohan merkit ok?

Vierailija
23.11.2018 |

Wellingtonista tulee mieleen vain "blogikello" ja on jotenkin luotaantyöntävä sen takia, mites te muut? Olisiko vinkata joitain muita merkkejä? Mutta tosiaan, jotain näiden tyylistä olisi haussa. Isompia kelloja hänellä on, joten joku sirompi olisi kiva.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on tosi huonoja, katso vaikka orientin kellot, itse pidän niistä.

Vierailija
2/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rolex tai omega se olla pitää muuten pärjää aurinko kellolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle ostin joku joulu sitten citizen merkkisen kellon, toimii valovoimalla, mies tykännyt siitä kovasti. Toki jos sirommista tykää niin wellington ihan kiva, pystyy rannekkeita vaihtamaan mielen mukaan.

Vierailija
4/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiko on parempi valinta.

Vierailija
5/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle ostin joku joulu sitten citizen merkkisen kellon, toimii valovoimalla, mies tykännyt siitä kovasti. Toki jos sirommista tykää niin wellington ihan kiva, pystyy rannekkeita vaihtamaan mielen mukaan.

Ihan oikeasti, wellington on vitsi.

Älkää menkö ostamaan niitä miehille, jotka ehkä ja mahdollisesti kiinnostuu, tai on jo kiinnostuneita, kelloista.

Yhden daniel wellingtonin kellon tekeminen maksaa kiinassa kaksi senttiä, sen arvoisia ne on. Niiden suosio perustuu vain blogimarkkinointiin, ja ne on kelloharrastajien parissa iso vitsi.

Vierailija
6/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ihan oikeasti edes harkitse tuollaisten ostamista. Kello on niin henkilökohtainen juttu, että siinä voi mennä todella pahasti metsään. Ja miksi ihmeessä ”sirompi” kello? Useimmat miehet pitävät nimenomaan isommista kelloista. Ja kunnon kelloista, Seikot sun muut on monien mielestä markettiroskaa.

Tämä on taas sarjassamme niin naismaisen pölvästiä pohdintaa, että tekee mieli epäillä provoa.

Vierailija
7/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, wellington on vitsi.

Älkää menkö ostamaan niitä miehille, jotka ehkä ja mahdollisesti kiinnostuu, tai on jo kiinnostuneita, kelloista.

Yhden daniel wellingtonin kellon tekeminen maksaa kiinassa kaksi senttiä, sen arvoisia ne on. Niiden suosio perustuu vain blogimarkkinointiin, ja ne on kelloharrastajien parissa iso vitsi.

Jep, juuri oli ruotsalaislehdessä tuosta asiaa. Tosin kellon valmistushinnaksi ilmoitettiin joku 12-13 euroa. Mutta yhtä kaikki, halpaa kiinakrääsää kaikki tyynni. 

Vierailija
8/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ihan oikeasti edes harkitse tuollaisten ostamista. Kello on niin henkilökohtainen juttu, että siinä voi mennä todella pahasti metsään. Ja miksi ihmeessä ”sirompi” kello? Useimmat miehet pitävät nimenomaan isommista kelloista. Ja kunnon kelloista, Seikot sun muut on monien mielestä markettiroskaa.

Tämä on taas sarjassamme niin naismaisen pölvästiä pohdintaa, että tekee mieli epäillä provoa.

Olen mies ja ongelmaksi on muodostunut rannekellojen kellotaulujen koko.

Kuka hemmetti haluaa pitää ranteessaan jotain könninkellon kokoista möhkälettä kun nykyään tuntuu vaikealta löytää tarpeeksi ohutta ja siroa mallia omaan käteensä?

Kellon ei tarvitsisi olla arvokas, sillä omaan kohtalaisen kokoisen mulkun, mutta aikaa sen pitäisi näyttää, eikä olla mikään tingentangelkrumeluuri, eikä militarylook, vaan ihan normi kello, mutta järjellisen kokoinen ja ohut.

Vierailija
9/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel Wellingtonissa ei ole mitään sellaista, mistä kannattaisi maksaa yli 20 euroa. Noilla hinnoilla saa jo sellaisiakin kelloja joissa on esim. safiirilasi, joka kestää. 

Kiinalaista rihkamapaskaa, jonka joku ruotsalainen on onnistunut brändäämään.

Vierailija
10/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksesi paljastaa ettet tiedä Seikosta mitään. Googlaa ajan kuluksi Grand Seiko.

Vierailija
11/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hemmetti haluaa pitää ranteessaan jotain könninkellon kokoista möhkälettä kun nykyään tuntuu vaikealta löytää tarpeeksi ohutta ja siroa mallia omaan käteensä?

Kellon ei tarvitsisi olla arvokas, sillä omaan kohtalaisen kokoisen mulkun, mutta aikaa sen pitäisi näyttää, eikä olla mikään tingentangelkrumeluuri, eikä militarylook, vaan ihan normi kello, mutta järjellisen kokoinen ja ohut.

Suosittelen suakin katsomaan orientin kellot, ne on juuri tuollaisia mitä etsit.

Vierailija
12/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö Skagen?

Vierailija
13/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen suakin katsomaan orientin kellot, ne on juuri tuollaisia mitä etsit.

Libertylla on myös paljon tuon tyylisiä kelloja-

https://www.libertylondon.com/uk/department/men/accessories/watches/#ph…

Vierailija
14/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orientia on tässä ketjussa kehuttu ja kehuihin voi vilpittomästi yhtyä. Esim. Bambino-mallistossa löytyy useita vaihtoehtoja niin kellotaulun väreissä, kuin viisareiden muodossakin ja kaikissa on Orientin itse valmistama mekaaninen ja tarkka automaattikoneisto, jota kelloharrastaja osaa varmasti arvostaa - silti hintaa on vain hieman enemmän, kuin aloituksessa mainitulla Daniel Wellingtonilla.

https://www.seriouswatches.com/collections/bambino?gclid=Cj0KCQiA597fBR…

Vierailija
15/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta laivalta Seconda merkkinen aikarauta.

Siinä on todella laadukas tiuku.

Mä ostin niitä pari kappaletta ja nyt mulla on jäsenpyyntö vetämässä Facebookin ”kelloharrastajat” ryhmään..

Vierailija
16/16 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on skagenin kello (naisten), ja nahkahihnan kiinnitys rupesi repsottamaan reilu vuoden käytön jälkeen. Kellosepän mukaan kiinnikkeet ei ole standardimallia vaan joku skagenin oma systeemi, johon hänellä ei oo osia, eli pitäis lähettää skagenille korjattavaks ja eihän kellon antajalla enää mitään kuittia tallessa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi