Taas huokailen unelmani perään
Unelmani olisi olla äiti pienelle tytölle. Tietysti poikalastakin rakastaisin täydestä sydämestä! Tämä on elämäni suurin toive, ihan se ykkönen.
Aihe on kuitenkin kipeä, koska olen kauhean ujo ja kömpelö varsinkin silloin, kun on kiinnostavia miehiä lähistöllä. Olen kyllä yleensä seurallinen ja puhelias ja nautin ihmisten seurasta, mutta heti, jos joku mies osoittaa minuun kiinnostusta, alkaa kauheasti ujostuttaa ja menen hiljaiseksi. Moni mies on kokenut ujon käytökseni vihamielisyydeksi heitä kohtaan (kai nyt, kun yleensä iloisesti jutusteleva ihminen tuijottaakin yhtäkkiä tuppisuuna varpaitaan) ja pahoittanut mielensä. Olen tietysti heidän mielensä pahoittamisesta pahoillani. Kadun myös sitä, että en tarttunut yhteenkään tarjoutuneista tilaisuuksista - mitä ihanammaksi miehen koin, sitä enemmän ujostutti.
Tämän vuoksi en ole koskaan seurustellut. Olen yrittänyt tutustua miehiin kursseilla yms., jos vaikka luonteva yhdessä tekeminen vähentäisi ujostelua, mutta yleensä kursseilla käy vain naisia. Baareista en seuraa hae, koska olen niissä täysin poissa mukavuusalueeltani ja haluan vain äkkiä pois. En kykene yhdenyönsuhteisiin enkä halua niitä.
Mikään kaunotar en ole, ylipainoakin on, enkä mieheltäkään vaadi muuta kuin tavallisuutta. Ihan vain sellainen tavallinen mies, kiltti ja kunnollinen. Heitähän on Suomi pullollaan minun kokemukseni mukaan.
Haluaisin yhden miehen, jonka kanssa voisin rakentaa kestävän parisuhteen ja perustaa perheen. Haluaisin yhteisiä pyykkipäiviä, pieniä neniä niistettäviksi, vessan kaappiin hammasharjan omani vierelle, käden, josta voisin halutessani pitää kiinni päiväkävelyillä.
Sinä, jolla on minun unelmani - tytär tai poika sekä mies, joka rakastaa sinua - pysähdy hetkeksi miettimään onneasi. Toivon, että tiedät onnesi suuruuden ja osaat arvostaa sitä.
Ei minulla muuta. Halusin vain jakaa, kun anonyymisti saa enkä aiheen kipeydestä johtuen yleensä pysty puhumaan tästä kenellekään.
Kiitos, että luit.
Kommentit (10)
Kiitos vaan neuvosta. Ei tosin ole ajankohtainen.
AP
Missä ap asuu?
Täällä olisi ihan tavallinen duunarimies jolla samoja ongelmia, entisestä elämästä on lapsi, ok-talo ja meidän vessan kaappiin mahtuu kolmas harja.
Alkoa en juurikaan käytä.
Vierailija kirjoitti:
Katosi kuin pierusaharaan.😢
Millainen se pierusahara on?
Vierailija kirjoitti:
Hammasharjoja ei kannata säilyttää ihan vierekkäin karies-bakteerin vuoksi. Lapsille tämä on erityisen tärkeää.
Tässä ei nyt kaivata mitään tietoiskuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen se pierusahara on?
Vanha sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti istui puremassa kynsiään uskaltaako vastata sulle kunnes pierusahara paljasti kiltteytesi ja kärsivällisyytesi ja emotionaalisen vakautesi todellisen luonteen ja nainen säikähti lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti istui puremassa kynsiään uskaltaako vastata sulle kunnes pierusahara paljasti kiltteytesi ja kärsivällisyytesi ja emotionaalisen vakautesi todellisen luonteen ja nainen säikähti lopullisesti.
Niin ja kun jo 25 minuutin kuluttua rupesit uhriutumaan ja ulisemaan niin se on aika iso turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kun jo 25 minuutin kuluttua rupesit uhriutumaan ja ulisemaan niin se on aika iso turn off.
En jaksanut valvoa ja odottaa vastausta.
Hammasharjoja ei kannata säilyttää ihan vierekkäin karies-bakteerin vuoksi. Lapsille tämä on erityisen tärkeää.