Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytäisin ystävän?

Vierailija
22.11.2018 |

Haussa siis ihan normaali nainen, joka on myös yksinäinen. Minulla on mies, työ ja ihan hyvä elämä, mutta olisi kivaa, kun olisi joskus naisseuraa johonkin menoihin. En tahdo kapakoihin, mutta esim. Huutokaupat ja näyttelyt ja messut kiinnostaisi. Tykkään kirjoista ja käsitöistä, olen ekohenkinen.

Olisi hauskaa saada tälläinen toveri, olen 48 v., mutta kaikenikäinen seura kelpaisi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hienoa, jos ystävätapahtumia järkättäisiin. Esim. kahvitteluiden tai iloisen puuhan merkeissä.

Onko tällaista olemassa, tietääkö joku?

Vierailija
2/10 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat kiinnostuksenkohteet, lisäksi kirpputorit ja tiettyjen asioiden - kuten vanhojen Arabian astioiden -  keräily. En tosin ole yksinäinen, mutta en myöskään erityisen kiireinen. 9 vuotta sua vanhempi kuitenkin. Tällä hetkellä valitettavasti jonkin verran liikuntarajoitteinen eli pitkään kävely kuten messuilla kiertely onnistuu seuraavan kerran vasta ensi kesänä, kun olen saanut lisää varaosia kroppaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:ssä on ystäväryhmiä mutta myös kaupunginosa- ja paikkakuntaryhmiä, joista kannattaa huhuilla seuraa.

Vierailija
4/10 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen pohtinut. Taidan vaan olla niin kummallinen ja jälkeenjäänyt, että ei löydy ystävää kovinkaan helposti.

T. M25

Vierailija
5/10 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunpa löytyisi palsta, millä voisi hakea ihan ystävää, eikä kumppania ☺

Vierailija
6/10 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin ap olet?

- Nro 2 - 

Vierailija
7/10 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa välillä mietin. Olen kolmekymppinen sinkku velanainen ja muuttuvien elämäntilanteiden vuoksi ovat monet vanhat kaverit etääntyneet. Ihan luonnollista, mutta välillä vähän haikea olo. Kaipaisin ystäviä, joiden elämäntilanne ja kiinnostuksenkohteet olisivat lähellä omiani.

Vierailija
8/10 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pirkanmaalta. Kiinnostavat asiat: taiteet, hyvä ruoka, historia, kirjallisuus, käsityöt, keskustelut, viini, antiikin keräily.

Olen valmis vähän matkustamaankin tapaamisiin. Joskus olisi kiva lähteä jonnekin ulkomaillekin, jos löytyy matkaseuraa, jota kiinnostavat museot ja basaarit rantaelämää enemmän.

Itsellä siis mies, joka on omissa jutuissa kiinni ja siksi olisi aikaa ystävyydelle. Mies kovasti tukee yrityksiäni saada ystäviä.

Vierailija
9/10 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pirkanmaalta. Kiinnostavat asiat: taiteet, hyvä ruoka, historia, kirjallisuus, käsityöt, keskustelut, viini, antiikin keräily.

Olen valmis vähän matkustamaankin tapaamisiin. Joskus olisi kiva lähteä jonnekin ulkomaillekin, jos löytyy matkaseuraa, jota kiinnostavat museot ja basaarit rantaelämää enemmän.

Itsellä siis mies, joka on omissa jutuissa kiinni ja siksi olisi aikaa ystävyydelle. Mies kovasti tukee yrityksiäni saada ystäviä.

Mua kiinnostaa lähes kaikki samat asiat kuin sinuakin :) Reissussa museot, kirkot (en ole uskovainen, mutta arkkitehtuuri ja vanhojen kirkkojen tunnelma kiehtoo), basaarit, torit ja kauppahallit mieluummin kuin kauppakeskukset. Olen eronnut jo vuosia sitten, lapset aikuisia. Asun kuitenkin pääkaupunkiseudulla.

- Nro 2 - 

Vierailija
10/10 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, ihan mun juttuja, tai oli. Nykyään työtön ja siksi vähän sivussa kaikesta, allapäin, enkä ehkä niin haluttua ystäväainesta, rahastakin tiukkaa. Mutta ehkä mä tästä vielä nousen, toki kulttuurista, historiasta, antiikista, ruoasta puutarhasta ym pidän työttämänäkin ja ne pitävätkin mut järjissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi