Mitä ruokaa "teet" kun et oikeasti jaksa tehdä yhtään mitään ruokaa? Tunnustakaa pahimmat laiskasyntinne!
Ja myös vinkkejä kiitos!
Itse juuri paistoin saarioisten makaroonilaatikkoa ja päälle töräys ketsuppia.
Kommentit (80)
Pakasteranskalaiset ja samalle pellille pakastekananugetit. Tai muuta vastaavaa. Sentään paistoajat ja lämmöt vilkaisen tai sitten en.
Keitetty makaroni ja päälle juustoraastetta, tämä jos en jaksa kotoa poistua. Kaapissa on kuitenkin aina makaronia ja jääkaapin juustopalasta vähän raastaa raastetta. Tai jos jaksan kauppaan saakka, niin valmis tortellinin ja mozzarellaa
Otan pakkasesta kotona tehdyn purkkiruuan, kuten useimpina päivinä. Harvemmin ostan kaupasta eineksiä tai valmisruokaa tiskistä.
Ei oo mikään synti syödä eineksiä. Eikä siinä oo mitään tunnustamista.
Kaupasta palvelutiskiltä joku ylikallis annos jotain.
Pahin syntini on, että olen täyttänyt jääkaapin ja sanon lapsilleni, että kokatkaa te tänään.
Pakastimesta ranskikset ja kalapuikot pellille. Nautitaan ketsupin kanssa, mieluiten sohvalla istuen.
Joku blå bandin texmex-pata tai vastaava. Joskus sekin on liikaa koska jauheliha, vesi ja haudutus.
Parempaa tuo Saarioisten lihamakaronilaatikko on kuin Kokkikartanon. Muut Kokkiksella ihan hyviä paitsi tuo makrulodju.
Makaroni ja tonnikala, lisäksi kunnolla poppamiehen naga jologiaa
Joskus syön sipsejä. Siis ruuaksi. Kauhistelkaa pois!😁
Pakastepitsaa tai kalapuikkoja. Joskus, jos lapset on jo syöneet koulussa lounaan niin voidaan pitää ihan voileipä -ateria illalla. Siis leipää, leikkelettä, jogurttia. Joskus keitetään kananmunia. Lapset jo teinejä, joten voivat tehdä itsekin ruokaa, jos minulla ei huvita. Aina on jääkaapissa ja pakasteessa jotain laitettavaa.
Muutenkin kun minulla on 3 -vuorotyö niin iltavuorojen aikaan lapset syö nuudelia, karjalanpiirakoita ym. Joskus on jäänyt ed päivän ruokaa lämmitettäväksi.
No kyllä se kaikkein laiskin vaihtoehto on ollut hätätilassa seuraava: otan lasiin vettä, avaan hernekeittopurkin ja lusikoin huoneenlämpöisen keittomassan alas välillä vettä kulautellen.
Mä oon niin pihi että en tuoretiskiltä osta saati mitään pizzoja ala tilailee. Hätärilanteessa mulle itselleni käy vaikka kaurapuuro. Lapsille esim. ranut ja nakit.
Tänään oli päivälliseksi oli kaksi weetabixia, maitoa ja banaani. Siinä hyvä esimerkki.
Nuudelii ja nakkia pannulle, sekaan purkki tomaattimurskaa ja mausteita.
Meidän arjen pikaruoka.