Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te muut "tyhmät" äidit opetatte lapsillenne?

Vierailija
22.11.2018 |

Kun ei ole akateemista koulutusta että voisi opettaa tietotekniikkaa tms hienoa niin mitä teette lastenne kanssa ja opetatte heille?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaitoja, kaveritaitoja, käytöstapoja, itsetuntemusta, itsevarmuutta, empatiaa..

Siinäpä ne tärkeimmät varmaan.

Vierailija
2/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuolla tietotasolla hankkia niitä lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen, mutta en minä lapsilleni mitään akateemisia taitoja opeta, koulu on sitä varten. Mitä nyt toki läksyt tarkistan ja kannustan panostamaan kouluun ja näin, mutta ei meillä mitään oppitunteja kotona ole. Aika pitkälti omat oppini ovat samaa mitä ensimmäisessä vastauksessa, plus suvaitsevaisuutta, toisten huomioimista, ympäristö- ja luontotietoisuutta...

Vierailija
4/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämkoululaisena olen laittanut lapsetkin kadulle oppimaan.

Vierailija
5/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tietotekniikka ja akateeminen koulutus liittyvät toisiinsa? Opetetaanko tietotekniikkaa vain yliopistossa?

Vierailija
6/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen, mutta en minä lapsilleni mitään akateemisia taitoja opeta, koulu on sitä varten. Mitä nyt toki läksyt tarkistan ja kannustan panostamaan kouluun ja näin, mutta ei meillä mitään oppitunteja kotona ole. Aika pitkälti omat oppini ovat samaa mitä ensimmäisessä vastauksessa, plus suvaitsevaisuutta, toisten huomioimista, ympäristö- ja luontotietoisuutta...

Ympäristö- ja luontotietoisuutta, hyvä! Eli hän ei tule lisääntymään jos menee oppi perille.

Vierailija
7/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tietotekniikka ja akateeminen koulutus liittyvät toisiinsa? Opetetaanko tietotekniikkaa vain yliopistossa?

Ap taitaa olla niin tyhmä, ettei edes tiedä mitä opiskellaan missäkin oppilaitoksissa.

Vierailija
8/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkin pääsee jo pitkälle, kun irrottaa lapset älylaitteista ja istuttaa vieretysten tekemään läksyjä ja lukemaan kokeisiin hyvissä ajoin. Ruokaa, unta ja oikeita leikkejä ilman pelikoneita!

Vierailija
9/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku uhkaa sinua, hyökkää täysillä sitä vastaan. Jos häviät, julistaudu voittajaksi. 

Vierailija
10/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas, mikä kysymys. Määhän olin niin tyhmä, että lapset opetti mulle sitä hienoa tietotekniikkaa ja mä opetin niille maalaisjärjen käyttöä. Fiksut lapset sain kasvatettua maailmalle.

Vierailija
11/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä typeränä lukio/amis taustaisena naisena olen opettanut poikani mm. käyttämään tietokonetta, laittamaan ruokaa, tekemään kodin pieniä kunnostustöitä kuten asentamaan verhotankoja, listoittamaan, maalaamaan, olen opettanut kuinka ollaan kohteliaita ja ystävällisiä muille ihmisille, olen opettanut ottamaan vastuuta omasta elämästään ja taloudestaan, olen opettanut pesukoneen, tiskikoneen, imurin ja sähkölieden turvallisen käytön, avustan miltei päivittäin kielten läksyissä, isänsä hoitaa matemaattiset aineet kun luki niitä mua pidemmälle aikanaan...

Kuinka se etten valinnut akateemista uraa tekee minusta tyhmän? Ilman meitä duunareita ei olis akateemisilla kattoa pään päällä eikä ruokaa pöydässä, aivan kuten ilman akateemikkoja me duunarit vielä varmaan pähkäiltäis pysytäänkö puussa vai siirrytäänkö savannille. Jokaisella on tarpeellinen paikkansa tässä elämässä.