Haikaranpesään menijät!
Täällä yksi raskausdementikko... Millä viikolla Haikaranpesään piti soittaa ja sopia synnytyskeskustelusta? Ja oliko tähän joku puhelinaika vai voiko soittaa milloin vain? Ja oliko tietty numero mihin piti soittaa? Kiitos jos joku osaa vastata. En haluaisi häiritä väärään aikaan muutenkin kiireisiä kätilöitä.
Kommentit (8)
Meille annettiin aika, kun menimme 1. valmennukseen 3 viikkoa sitten. Siellä oli lista, missä oli kunkin osallistujan oma aika synnytyssuunnitteluun. Meille sanottiin, että aikaa sai ainoastaan vaihtaa muiden osallistujien kesken. Ajat olivat 2 viikon sisällä 1. valmennuksesta. Nyt odottelemme jännityksellä pääsemmekö H-hetkellä haikaranpesään!
Hyvä, kun tuli tällainen ilmi. Missään saamassani lapussa ei ole lukenut synnytyssuunnittelun ajan varaamisesta mitään. Meillä on synnytysvalmennus vasta viikolla 36+2, joten meneeköhän liian myöhäiseen, jos vaan odottelen, että sieltä saa ajan keskusteluun? Kaipa sen antavat sitten ihan lähipäivälle, kun laskettu aika on jo sen verran lähellä, että lähtö voisi periaatteessa tulla milloin vain. Vai suositteletteko, että soitan itse ja varaan ajan ennakkoon?
Pantteri 28+4
Me ollaan viime vuonna käyty nuo Haikaran pesän valmennukset, eikä näin ollen ole ollenkaan tällä kertaa. Ja kun nyt ilmoittauiduin, antoivat tuon numeron minkä aikaisemmin kirjoitin jo. Ja käskivät siis vk 32-33 soittaa ja varata ajan.
Niin mäkin nyt muistelen et viimeksi saatiin ajat valmennuksissa, mut oli kyllä paljon aikaisemmilla viikoilla, mitä Pantterilla esim. on.
Sinuna kyllä melkein soittelisin (siis pantteri) jo aikasemmin ja kysyisin et miten on. Voithan soittaa vaikka sinne Pesään suoraan silloin ke, kun on se ilmoittautumis aika, silloin ainakin on joku siellä kuitenkin vastailemassa puhelimeen.
Calathea
Haikaranpesään mennään synnytyssuunnittellun vkoilla 32-34. Eipä sitä ennen kiirettä, koska tuota ennen syntyvät lapset ovat kaipa keskosia, joten heitä ei todennäköisesti synnytetä Haikaranpesässä. Käsitykseni mukaan Haikaranpesä hoitelee vain täysiaikaiset raskaudet, joten ainakin vkolla 28 syntyvät lapset menevät suoraan Naikkariin, koska ovat keskosia. Itse olen sinne HP:än tyytyväisenä menossa kolmatta synnyttämään, vkoja 28 ja soittelen sinne sitten kesäkuun puolen välin-lopun jälkeen.
ja ohjeeksi sain, että vkolla 32 ottavat minuun yhteyttä sopiakseen ajan synnytyssuunnitelmaan. Ellei heistä kuulu mitään, voin itse ko aikaan soitella sinne. Neuvoisin Pantterille samaa, eli odottele vielä se nelisen viikkoa ja jos tosiaan ei kuulu mitään, soita sinne.
Mayella 20+0
Kävipäs sattuma, tänään soittivat Haikarapesästä ja antoivat ajan ensi viikkolle, jolloin menossa rv 32. Mekin olemme aikaisemmin olleet Haikaranpesässä ja valmennuksissa, joten tällä kertaa vain tämä " synnytyssuunnittelu" .
Kiitokset Calathealle ja Mayellalle neuvoista! Näin siis teen, että odottelen sen neljä viikkoa ja soittelen sitten pesään. Hyvä, kun asia tuli ilmi!
Mukavaa odotusta kaikille pesään menijöille!
Viikolla 32-33 pitää varata aika synnytyssuunnittelua varten. Ja kai voi soittaa mihin aikaan vaan, mä en ainakaan saanut mitään aikaa. Numero on: 09-471 653 65
Calathea