Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olet humalassa?

Vierailija
22.11.2018 |

Ihmisten kännikäyttäytyminen on mielenkiintoisen erilaista kun estot vähenee. Millainen sinä olet?

Minä: puhun enemmän ja kovaäänisemmin (normisti olen hiljainen introvertti) sekä tanssijalkaa alkaa helposti kovasti vipattaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa puhun vähän, mutta asiallisesti, ehkä hieman liian rakastavaisesti ja maailmaa halaten.

Ja aamulla on aina morkkis.

Vierailija
2/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiesit, että mä oon kännissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kuulemma jankuttamaan, vääntämää asioita ja parantaan maailma. enkä anna kavereiden nukkua.

Vierailija
4/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan kuulemma jankuttamaan, vääntämää asioita ja parantaan maailma. enkä anna kavereiden nukkua.

Tiedän tämän känniprofiilin. Hyyyvin ärsyttävää.

Vierailija
5/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tulee puhelias, varmaan tosi ärsyttävä kälättäjä. Olen olevinani hirveän viisas ja tiedän suunnilleen kaikesta kaiken. Normaalisti minäkin olen hiljainen enkä varsinkaan isossa seurassa avaa suutani kuin pakosta jos silloinkaan.

Vierailija
6/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin aloittaja. Velat muuttuvat saataviksi, maailma hymyilee ja tanssijalkaa vipattaa.

Vierailija
7/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä olen hiljainen mietiskelijä vaikka istuisin ravintolassa muiden seurassa.

Kerran keksin jopa sen, mikä on todellisuuden rakenne, mutta kun aloin kertomaan sitä muille, en saanut edes itse puheestani selvää.

Vierailija
8/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutun vieläkin eloisammaksi kuin olen muuten, suorastaan vilkkaaksi. Olen spontaani, keksin yhtäkkiä, että nyt otetaan vaikkapa taksi jonnekin puistoon ja mennään juomaan skumppaa ja katsomaan maisemia. Jutut muuttuu estottomaksi, suorastaan pervoiksi. Saatan suudella useita miehiä illan aikana, ihan suutelemisen ilosta. Olen varmaan ihan hyvää seuraa, en ainakaan tylsää.

Vierailija
9/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olen erittäin introvertti ihminen. Harkitsen sanojani enkä ilmaise mielipiteitäni asioista joista en tiedä mitään. Sellainen kotihiiri. 

Noh... kännissä taas tulee seliteltyä vaikka mitä teorioita, kaikki spontaanit ideat kuulostaa erittäin hyviltä (mennään jonkun ukon luokse juomaan lonkeroa kello kuusi aamulla) ja vingun mieheltäni seksiä. 

Vierailija
10/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousuhumalan alussa puhuapälpätän "läpiä päähäni", estot häviää, hetken päästä hihittelen itsekseni ja muutun uneliaaksi. Heikko viinapää haluaa nukkumaan. ZzzZZzzzz  ..krooh!

Vierailija
11/11 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin helpompi kertoa toisista. Uskoisin ettei kukaan itse tunnista omia huonoja tai ärsyttäviä kännipuoliaan. Vai tietääkö joku alkavansa vittuilevaksi tai riitaa haastavaksi mulkuksi? Ja kaikkihan tuntee ainakin yhden sellaisen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän