Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö olla sellaisessa seurassa missä naureskellaan jollekin joka ei ole paikalla?

Vierailija
22.11.2018 |

Ja puhutaan pahaa minkä ehditään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä mieltä olen naureskelun kohteesta. Naureskelu on minusta usein jopa enemmän inhottavaa, kuin ns. pahan puhuminen tai arvostelu. Koska naureskelu on pelkkää alistamista käytännössä, pahan puhumisessa taas on edes jokin syy taustalla yleensä.

Vierailija
2/7 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ihmisistä joiden ainoa tarkoitus tässä elämässä on muista pahan puhuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein. Ei ole reilua ja samat tyypit varmaan naureskelevat mullekin kun en ole paikalla.

Vierailija
4/7 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En negatiivissävytteisessä mielessä. Voi positiivisessakin mielessä naureskella jos juttu on sellainen, että poissaolija itsekin on nauranut itselleen asian suhteen. Yleisesti en kyllä pidä siitä, että ihmisistä ylipäätään puhutaan ja kerrotaan sitä sun tätä.

Vierailija
5/7 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välttelen tällaisia ihmisiä tai olen hiljaa. Kertoo yleensä siitä, että ovat pahansuopia ja puhuvat pahaa poissaolijoista aina. Myös minusta, kun olen pois. Heillä on heikko itsetunto ja he nostattavat sitä toisten kustannuksella.

Naureskelua on toki kaikentasoista.

Vierailija
6/7 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, mutta riippuu vähän tilanteestakin. Kaikki naureskelu ei ole ilkeää. Esim minä olen naureskellut pariakin äidilleni sattunutta mokaa ja kommellusta työkavereideni kanssa. Pidän äidistäni enkä tarkoittanut asiaa mitenkään pahalla, enemmän siinä on tarkoitus nauraa tapahtumalle kuin henkilölle.

Pahantahtoinen naureskelu ja mustamaalaaminen sen sijaan on inhottavaa. Joissain tilanteissa senkin kuitenkin ymmärtää paremmin. Esim ystäväni puhui minulle pahaa miehestään joka jätti ystäväni toisen naisen takia. Eihän sitä aina olisi jaksanut kuunnella mutta ymmärsin tietysti ystävän tilanteen ja että hänestä tuntui kurjalta (ja osallistuin kyllä miehen haukkumiseen itsekin jonkin verran, sillä ystävälle tuli siitä selvästi parempi mieli) Hän pääsi onneksi asian yli.

Vierailija
7/7 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Paitsi jos se kenelle naureskellaan on pomo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän