Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö Mirtazapin vetämättömän olon koko seuraavaksi päiväksi?

Vierailija
21.11.2018 |

Univaikeuksiin menee 15mg. On alkanut olla aika tukkoista tämä oleminen. Aikaisemmin olen ottanut puolikasta/vartikasta pilleriä, mutta lääkärin suosituksesta (masennustausta) nostin kokonaiseen pilleriin. Hänen mukaansa annoksen nostaminen auttaisi oireisiin. Pitäisikö lääkitys laittaa sittenkin katkolle unienkin uhalla? Muuta lääkitystä ei mene tällä hetkellä. Olen myöskin raitis ja savuton.
.
Onko muilla minkälaisia kokemuksia asiasta?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puolikas tai 1/4 uneen, 15mg tai yli mielialaan

Jotkut lääkäritkin tuntuvat määräävän tätä väärin. Ja ihmisillä on täysin vääriä harhakäsityksiä että isompi annos parantaa unta ja tehostaa unettavaa vaikutusta, kun todellisuus on täsmälleen toisinpäin, 1/4 aiheuttaa sikeämmän unen (ja myös kovemman tokkuran seuraavana päivänä) kuin 1/2 tabletti. Ja kokonainen 15 mg tabletti ei välttämättä auta unettomuuteen pätkääkään.

Itsellä nousi paino 15-20 kg mirtan ja essitalopraamin takia muutamassa kuukaudessa.. En koske enää kumpaankaan, ikinä.

1/4 ei kauan tehoa.

Annosta pitää pian suurentaa.

Huono lääke.

Vierailija
22/36 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääke ajoissa, jo klo 19-20 välillä. Silloin ei enää niin väsytä aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt 1/4 puolivuotta ja nyt tauko menossa. Voin sanoa kokemuksesta tehon säilyvän pitkäaikaiskäytössä. Lääkkeen määrää ei tarvitse nostaa.

numero 11

Vierailija
24/36 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M on hyvä vaihtoehto "oikeille" unilääkkeille.

Vierailija
25/36 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta painonnoususta. Itse kiinnitin erityistä huomiota lääkkeen syömisen aikana siihen, etten syö likaa ja liikuin paljon. Sain painoni pidettyä samana. Kummastelin kuitenkin sitä, miksi paino ei lähtenyt alas, kun tein tosissani töitä sen eteen. Kun sitten jätin lääkkeen vähitellen pois ja koitti se päivä, että lopetin kokonaan niin yllätys yllätys....! Painoni putosi noin 4kg seuraavien 3 viikon aikana.

Tein tuosta sellaisen johtopäätöksen, että aikamoisia myrkkyjä ovat nuo lääkkeet. Eivät siis lihota, mutta ihan taatusti pitävät ainakin ylimääräistä nestettä kehossa oikein vain tosissaan. Olin tietysti tyytyväinen, kun kova painonpudotusoperaationi sai tuollaisen päätöksen, mutta en olisi uskonut että lääkkeillä on edes jonkinlaista vaikutusta siihen. Mutta oli sillä tuollainen vaikutus - minun kroppaani.

Numero 18.

Vierailija
26/36 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvitteletta lääkkeen auttavan? Yksikään tutkimus ei sitä puolla, eikä kyseistä lääkettä ole edes tutkittu saati hyväksytty unettomuuden hoitoon?

Pilleristit eivät toki usko, mutta mahtaako edes http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/suositus;jsessionid=C14E6E4… professorin, joka on tehnyt Käypä Hoito-suositukset video saada ajattelemaan asiaa? Tuskin.

Vierailija
27/36 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukku

Vierailija
28/36 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aiheutti sellaisen päiväväsymyksen että piti lopettaa käyttö kokonaan. Sain työnantajalta asiasta huomautuksen.

Onneksi löytyi paremmin toimiva troppi.

Vierailija
29/36 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi että te tarvitsette lääkettä jotta voitte nukkua! Eikö se kerro teille että jotain on elintavoissa vakavasti pielessä? Se, että ei saa nukutuksi ilman lääkettä pitäisi olla jo hälyyttävä merkki siitä että jotain on pielessä. Muuttakaa elintapojanne ensin; liikunta, terveellinen ruoka, kahvi pois jne. Ai niin, muta se vaatii ponnistelua, helpompi vaan ottaa nappi suuhun ja ei tarvitse itse tehdä mitään. Säälittävää. Kertoo jotain ihmiskunnan kunnosta. Tarvitaan masennuslääkkeitä, että jaksetaan mennä töihin, ja tarvitaan unilääkettä että nukahtaa. Miettikää omilla aivoillanne onko tuo terveellistä?

Huoh...

Mun kohdalla se kertoo sen että pikkukakkonen heräsi 3v saakka 3-7x yössä jolloin en ehtinyt nukkumaan lopulta lainkaan, töissä piti kuitenkin käydä normaalisti. Lapsi oppi nukkumaan, minä en. Hän täyttää nyt 35v

Luuletko ettei kaikkea ole kokeiltu?? Olen todella onnellinen että nyt 33,5v unettomuuden jälkeen saan edes 4h nukuttua!

6

Vierailija
30/36 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Mirzan annos titrataan tarkasti kullekin tarvitsijalle sopivaksi, oiva lääke on. Otettava ehdottomasti iltaisin, aamuotto pilaa päivän.

Vierailija
32/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee ainakin mulle kovan päiväväsymyksen, vaikka otan vaan neljäsosan tabletista, jos on mennyt useampi yö persiilleen.

Vierailija
33/36 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen lääkkeitä.

Vierailija
34/36 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh ! Ihmisillä on työhuolet 

tärkeitä,! Pitää jaksaa tehdä 

Työtä!!! Reaktiivisille asioiden ei 

mahda mitään. Jos on ahdistavi

ihmisiä. Esim. Työpaikalla ja pitää

kuitenkin mennä , niin onhan lääkkeet

Kyllä ihan hyvä silloin!;

Vierailija
35/36 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tuota lääkettä vuosia sitten ja vaihtoon meni. Ei oikein auttanut nukkumiseen illalla mutta seuraavan päivän oli kuin jokin zombie.

Vierailija
36/36 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset mitään veteliä ole ??

Ihan on haukkumista. Ihmisen ei

tarvitse väkisin kestää esimerkiksi

Ilkeitä ihmisiä ollenkaan. Kyllä lääkkeistä on apua siihenkin !!!2554 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän