Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö kukaan täällä "hipsuttelusta" sängyssä?

Vierailija
21.11.2018 |

Tälle ei varmaan ole olemassa hyvää sanaa, mutta siis tarkoitan sellaista, että toinen makaa rentona selällään tai vatsallaan, ja toinen kutittelee hellästi ympäri kroppaa, yleensä yhdellä sormella. Hitaasti, ehkä kuvioita "piirrellen", seuraillen mistä toinen tykkää. Tarkoituksena ei ole saada toista kutiamaan millään "kutitushyökkäys/kiusaus"-tavalla, vaan tuottaa toiselle nautintoa (ja vuorollaan nauttia itse) siitä pienestä kosketuksen/kutituksen tunteesta. Onko kellään ollut tällaista?

Exäni kanssa teimme niin, että koska hän nautti selkähieronnasta ja minä hipsuttelusta, teimme sitä vuoroin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan yli kaiken. Kutsun kaikkea tuollaista kevyttä, toistuvaa koskettelua kiinakidutukseksi vanhan vesitippa-metodin mukaan. Tuntuu ensin vain epämukavalle, mutta sitten yhä kauheammalle ja kauheammalle kunnes lopulta voisi kirkua kun ihoon suorastaan sattuu tuo hirveä hively. Hyi!!!

Vierailija
22/30 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan yli kaiken. Kutsun kaikkea tuollaista kevyttä, toistuvaa koskettelua kiinakidutukseksi vanhan vesitippa-metodin mukaan. Tuntuu ensin vain epämukavalle, mutta sitten yhä kauheammalle ja kauheammalle kunnes lopulta voisi kirkua kun ihoon suorastaan sattuu tuo hirveä hively. Hyi!!!

Meistä ei voisi koskaan tulla mitään :'( suhde kaatuis tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyksä sanoi alkuun ettei tykkää tuollaisesta ollenkaan ja että tuntuu vastenmieliseltä. Sitten se alkoi tykkäämään siitä ihan älyttömästi.

Vierailija
24/30 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskua teininä tehtiin tuota.

Pitääpä kokeilla taas joskus.

Rouva tykkää, että maataan lähekkäin, koskettaen, mutta ilman mitään hiplausta.

Minä tykkään silitellä ja taputella.

Vierailija
25/30 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hipsuttelee mut iltaisin uneen, joten kyllä.

Vierailija
26/30 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toiminto on ihan mukavaa, mutta voi luoja vihaan tuota sanaa "hipsutus". Jokainen Tinderissä itseään "hyväksi hipsuttelijaksi" tituleeraava saa punaista. Tai jos viestissä ehdottaa hipsuttelua, poistan välittömästi, ilman selityksiä.

Vierailija
27/30 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt piirrellä kuvioita tms., mutta melko usein makoillaan yhdessä (missä milloinkin) ja kosketellaan vähän sieltä sun täältä. Koskettelu on sellaista silittelyn ja hivelyn välimuotoa/sekoitusta. Molemmat tekee sitä yhtälailla, ilman mitään tarkempia vuoroja tms. Tällaista saattaa siis olla helpostikin pari tuntia putkeen esim. leffaa katsoessa ja kyllä on molemmista oikein mukavaa puuhaa : )

Vierailija
28/30 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä liian kevyestä kosketuksesta, se tuntuu sietämättömältä. Jo tuo sana hipsutus on karmea. Tykkään, jos mies raaputtaa kynsillä mun selkään, mutta, ei mitään sormenpäillä hivelyä. Yök.

29/30 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sana on niin hirveä, etten pysty vastaamaan kysymykseen!

Vierailija
30/30 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hipsutellaan sohvalla samalla kun katsotaan TV:tä.