Pitääkö kukaan täällä "hipsuttelusta" sängyssä?
Tälle ei varmaan ole olemassa hyvää sanaa, mutta siis tarkoitan sellaista, että toinen makaa rentona selällään tai vatsallaan, ja toinen kutittelee hellästi ympäri kroppaa, yleensä yhdellä sormella. Hitaasti, ehkä kuvioita "piirrellen", seuraillen mistä toinen tykkää. Tarkoituksena ei ole saada toista kutiamaan millään "kutitushyökkäys/kiusaus"-tavalla, vaan tuottaa toiselle nautintoa (ja vuorollaan nauttia itse) siitä pienestä kosketuksen/kutituksen tunteesta. Onko kellään ollut tällaista?
Exäni kanssa teimme niin, että koska hän nautti selkähieronnasta ja minä hipsuttelusta, teimme sitä vuoroin.
Kommentit (30)
Ei varmastikaan, olette uniikkeja lumihiutaleita.
Siis... Eikö tuo ole todella yleistä? :D
Minä nautin, mutta kutsun sitä vain piirtämiseksi. Tuo on ihan tosi hyvä rentoutumiskeino.
Yleistä taitaa olla, ainakin meillä harrastetaan tuota varmaan joka ilta. Ja siis oikein harrastamalla harrastetaan, asettaudutaan ja valmistaudutaan ja ja. :D Ei hitto. Pitääkin taas pitää päivän hipsutustuokio.
Hyi en tykkää. Mun lapsi hipsuttelee selästä tai käsivarresta, jos tulee viereen nukkumaan. Se tuntuu sellaiselta inhottavalta kutinalta iholla. En pysty nukkumaan, ei tunnu hyvältä.
Ihanaa, että on muitakin! Nyt sinkuksi jääneenä mietin, että voisiko joku keksiä hipsuttelukoneen. Saisiko jostain miehen ihan vaan hipsuttelukaveriksi? Seksiä en kaipaa, mutta hipsuttelua kylläkin. :D -Ap
Meillä puhutaan rapsuttamisesta. Juu, on parasta.
Pienenä äiti aina piirsi mun selkään kun oli migreeni. Jos voittaisin lotossa palkkaisin jonkun kehittämään mulle selkäänpiirto koneen:D
Minä käyn hipsuttelemassa naapurin miestä. Uskomatonta mutta totta.
Vaimo rakastaa hipsutusta. Kerran sain hipsutettua överit. Yli tunnin hipsutuksen jälkeen pyysi lopettamaan, kun rentoutui liikaa ja tuli paha olo.
Rakastan hipsuttelua yli kaiken! Tuolla kosketuksella (ainakin minut) saa rentoutumaan uneen asti ja innostumaan vällyjen välissäkin.
Nyt raskaana ollessa ja tulevaan synnytykseen valmistautuessa olen tullut siihen tulokseen, että luomusti mennään jos vain minusta on kiinni. Hipsutus toimikoon myös siis kivunlievityskeinonani synnytyksessä (veden lisäksi).
Vierailija kirjoitti:
Vaimo rakastaa hipsutusta. Kerran sain hipsutettua överit. Yli tunnin hipsutuksen jälkeen pyysi lopettamaan, kun rentoutui liikaa ja tuli paha olo.
Unelmamies! :D
Ei kunnon nusu panemista anukseen se pitää olla ja kuivahkona vielä
Joo en tykkää. Luokittelen sen kutitukseksi tai sitten levottomaksi hiplaukseksi.
En pidä ollenkaan. Kahdessa edellisessä suhteessani toinen osapuoli on pitänyt tuollaisesta ja minusta se vain oli "turhan tuntuista" ja siksi vähän rasittavaakin. Onneksi nykyinen ei tykkää.
Läheisyyttä ja hellyyttä voi osoittaa muillakin tavoilla.
Meillä se on silittämistä. Kun lapsia ei ollut, mies silitti mua joka ilta ja kun odotimme esikoistamme hän silitteli useamman kerran päivässä.
Niin ja kun olin lapsi tämä kunniatehtävä oli isälläni :D
Esikoistyttäreni seuraa äitinsä jalanjälkiä, joka päivä kipuaa syliin ja pyytää silitystä :)
Meillä ”hipsuttelu” loppuu siihen kun mies työntää sormensa pyllyn reikään. Hänestä se on muka hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmastikaan, olette uniikkeja lumihiutaleita.
Siis... Eikö tuo ole todella yleistä? :D
Taitaa tulla aika luonnostaan - varsinkin seksin jälkeen. Tietenkin kumpikin tykkää tuosta ja aina nukkumaan mennessä tai sohvalla maatessa tulee harrastettua.
Mä nautin, miehestä tylsää tehdä eikä tykkää jos häntä hipsuttaa, kutittaa kuulemma.
Elän siis hipsutuspuutteessa, tuli aivan fyysinen kaipaus kun luki tätä ketjua. JSSAP fiilikset melkein.
Juu, toi on ihan parasta.
M43