Työmatkasi kesto?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
*ovella. Näkyykö muilla vastausvaihtoehdot?
Ei näy
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön!
No vastaa vaikka sitten entisen työpaikkasi matkan kesto tai koulun tms.
Ei näy, 60 min menee ovelta ovelle (2 krt viikossa käyn työpaikalla, 3 päivää teen etänä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy
No sehän meni hyvin sitten :D
3 minuuttia. Silloin kun lapset vien hoitoon niin 15 minuuttia. Talvella auton raappaukseen menee se 5-10 minuuttia päälle.
Pakko käyttää autoa, koska olen töissä kotihoidossa. Työkilometrejä tulee n. 100 km päivässä.
60 min ovelta ovelle 2 krt/vk, loppu työajasta etänä.
15 minuuttia autolla, 22 minuuttia pyörällä. Matkaa 7km.
Vierailija kirjoitti:
3 minuuttia. Silloin kun lapset vien hoitoon niin 15 minuuttia. Talvella auton raappaukseen menee se 5-10 minuuttia päälle.
Pakko käyttää autoa, koska olen töissä kotihoidossa. Työkilometrejä tulee n. 100 km päivässä.
Kiitos loistavasta kiteytyksestä, hyvällä säällä yksin 3 min ja pakkasilla lapsia vieden 25 min. Ihanaa olla suomalainen perheellinen 😂😂 Ja siis tietty oikeesti on ihanaa, mutta pakkasilla ja päiväkodin kautta, apua!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön!
No vastaa vaikka sitten entisen työpaikkasi matkan kesto tai koulun tms.
Kymmenen tuntia kävellen.
.
.
T: työtön
Työmatka 1km, kestää noin 15min kävellen. 😀
55 minuuttia Helsingin sisällä julkisilla. Älytöntä!
7 minuuttia autolla kun aloitan lähdön niin etten lähde ruuhkahuippujen aikaan aamulla tai illalla. Ruuhkaan jäädessä voi helposti mennä 20 minuuttia tai vähän enemmänkin. Ruuhkan välttää yleensä kun lähtee puoli tuntia ennen tai jälkeen, sama molempiin suuntiin kulkiessa.
Autolla kotiovelta työpaikan portille 19-23 min. Riippuu vähän onko arki vai pyhä ja meneekö aamu- vai yövuoroon. Myös kesä/talvinopeusrajoitus vaikuttaa. Portilta sitten jokunen minuutti, en ole koskaan kellottanut, joko kävellen tai pyörällä työn suorituspaikalle. Matka jotain 400-500 m.
Minuutti! Näen työpaikkkani olkkarin ikkunasta XD