Pystyisitkö esim. torilla mikrofonin kanssa puhumaan samat asiat kuin kommentoit täällä?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Varmasti pystyisin. Tyhjälle torille on helppoa puhua. Ei mua kukaan kuitenkaan kuuntele.
No siis samaan tapaan kuin täällä nähdään kommentti?
Jota kuinkin. Pysyn kuitenkin kaikkien sanojen takana mitä olen tänne kirjoittanut. Joitakin juttuja kerrottaessa saattaisi vähän hävettää.
En, koska mulla on esiintymiskammo. En pysyisi tajuissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti pystyisin. Tyhjälle torille on helppoa puhua. Ei mua kukaan kuitenkaan kuuntele.
Täällä palstalla lukeminen ja näkemiseen keskittyminen on täysin eri asia, kuin julkisella paikalla puheiden kuunteleminen.
Minähä puhun torilla samat jutut mikrofooniin! Monesti jopa seksikäs keltainen huomioliivi päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla lukeminen ja näkemiseen keskittyminen on täysin eri asia, kuin julkisella paikalla puheiden kuunteleminen.
Pointti oli siinä että pystytkö omalla nimelläsi ja naamallasi esittämään samat asiat ihmisille kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli siinä että pystytkö omalla nimelläsi ja naamallasi esittämään samat asiat ihmisille kuin täällä.
Pystyn. Kaikki nääntyy tylsyyteen, eikä kukaan jää kuuntelemaan. Mä siellä pidän puhetta kalalokeille, puluille ja mukulakiville. Hyvä meininki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis niin että muutkin puhuisi myös. Tai olisi vaikka joku keskustelupiiri livenä, istuttaisiin niin että jokainen näkee toistensa kasvot ja sitten kommentoit niillä kommenteilla mitä tänne kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn. Kaikki nääntyy tylsyyteen, eikä kukaan jää kuuntelemaan. Mä siellä pidän puhetta kalalokeille, puluille ja mukulakiville. Hyvä meininki!
:) Aijaa
Noup. En ainakaan niin kärkkäästi.
Ajatus tyypillistä av-ketjua torilla mikrofoniin paasaavasta hepusta on kyllä hupaisa :D
Just kirjoitin tohon Eerika-ketjuun. Olisin varmaan menestyvä poliitikko, jos kävisin puhumassa torilla samoja juttuja.
En uskaltaisi puhua torilla mikrofoniin yhtään mitään.
No en, koska mä en suostu puhumaan mikrofooniin!
En tietenkään. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ihan jo siksikin, ettei täällä ole sellaisia aiheita mitä muutkaan kehtaisivat ääneen torilla toitottaa.
Mielenterveysongelmistani ja vaikeista perhesuhteista? Kyllä, jos maksat tarpeeksi hyvin.
Vaikeaa olisi koska useimmat "julkaistaan" vasta tarkistuksen jälkeen. Esimerkiksi Hiiiitleristä ei täällä saa puhua.