Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on tuntemasi työpaikkakiusattu?

Vierailija
21.11.2018 |

olemus, luonne, ulkonäkö?

Mietin, onko kiusatuilla yhtäläisiä piirteitä. Enkä sitten halua teoreettisia listauksia, vaan käytännön esimerkkejä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievä, fiksu ja kohtelias vanhempi rouva. Ei suostunut pompoteltavaksi ja kävi kamppailua kiusaamista vastaan työsuojelun voimin. Hävisi taistelun.

Vierailija
2/6 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, kovaääninen, ilkeä ja töistään luistava. Kiusaaminen = Pyydetty tekemään omat työnsä että muiden työt onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
4/6 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tavis normaali nelikymppinen nainen. Sosiaalinen, omat työnsä tekevä. Kiusaaja on samoihin aikoihin väitellyt suurinpiirtin samanikäinen mies, joka mielestään on oikeutettu saamaan kaiken huomion jaj oka ilmeiseeti kuvittelee, että alapäävitsit illallispöydissä ja kopiokoneilla ovat jotenkin hauskoja,

Vierailija
5/6 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä, pomottava, vallanhaluinen ja laiska.

Muilla paloi käpy niin pahasti, että käytös tätä pikkupomoksi itse itsensä ylentänyttä kohtaan ei enää pysynyt asiallisena ja isot työpaikkakiusausselvittelythän siitä seurasivat.

Itse olin onneksi koko kuviossa ulkopuolinen, alihankkijan työntekijä, joka en joutunut asiaan ottamaan mitään kantaa.

Vierailija
6/6 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeä, pomottava, vallanhaluinen ja laiska.

Muilla paloi käpy niin pahasti, että käytös tätä pikkupomoksi itse itsensä ylentänyttä kohtaan ei enää pysynyt asiallisena ja isot työpaikkakiusausselvittelythän siitä seurasivat.

Itse olin onneksi koko kuviossa ulkopuolinen, alihankkijan työntekijä, joka en joutunut asiaan ottamaan mitään kantaa.

Luulen, että nyt kysyttiin oikeasti työpaikkakiusatusta. Oma kiusaajani oli myös omasta mielestään työpaikkakiusattu. Mutta tätähän ei kysytty.