Minkälainen on tuntemasi työpaikkakiusattu?
olemus, luonne, ulkonäkö?
Mietin, onko kiusatuilla yhtäläisiä piirteitä. Enkä sitten halua teoreettisia listauksia, vaan käytännön esimerkkejä!
Kommentit (6)
Lihava, kovaääninen, ilkeä ja töistään luistava. Kiusaaminen = Pyydetty tekemään omat työnsä että muiden työt onnistuu.
aika tavis normaali nelikymppinen nainen. Sosiaalinen, omat työnsä tekevä. Kiusaaja on samoihin aikoihin väitellyt suurinpiirtin samanikäinen mies, joka mielestään on oikeutettu saamaan kaiken huomion jaj oka ilmeiseeti kuvittelee, että alapäävitsit illallispöydissä ja kopiokoneilla ovat jotenkin hauskoja,
Ilkeä, pomottava, vallanhaluinen ja laiska.
Muilla paloi käpy niin pahasti, että käytös tätä pikkupomoksi itse itsensä ylentänyttä kohtaan ei enää pysynyt asiallisena ja isot työpaikkakiusausselvittelythän siitä seurasivat.
Itse olin onneksi koko kuviossa ulkopuolinen, alihankkijan työntekijä, joka en joutunut asiaan ottamaan mitään kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä, pomottava, vallanhaluinen ja laiska.
Muilla paloi käpy niin pahasti, että käytös tätä pikkupomoksi itse itsensä ylentänyttä kohtaan ei enää pysynyt asiallisena ja isot työpaikkakiusausselvittelythän siitä seurasivat.
Itse olin onneksi koko kuviossa ulkopuolinen, alihankkijan työntekijä, joka en joutunut asiaan ottamaan mitään kantaa.
Luulen, että nyt kysyttiin oikeasti työpaikkakiusatusta. Oma kiusaajani oli myös omasta mielestään työpaikkakiusattu. Mutta tätähän ei kysytty.
Sievä, fiksu ja kohtelias vanhempi rouva. Ei suostunut pompoteltavaksi ja kävi kamppailua kiusaamista vastaan työsuojelun voimin. Hävisi taistelun.