Iphone SE - Suomi Edition - edes kehitysmaissa ei myydä tätä karvalakkimallia
Kommentit (12)
Ja kyllä sitä muistakin pohjoismaista saa
Sehän on vain hyvä asia, eli kun muut ei tiedä siitä puhelimesta mitään niin kukaan ei älyä tehdä siihen mitään virustartuntasoftiakaan! *peukku ylös*
Helvetin hyvin toiminut jo vuodesta 2014 lähtien, mitä se mulla kuuluu mitä jossain kehitysmaissa myydään? En ymmärrä pointtiasi :-)
suomi on niin pieni markkinaalue ettei suomea varten mitään eriokoispuhelinta tarvitse tehtä. joten kirjoitat hassuja.
Minulla on ollut se jo 2,5 vuotta ja minusta se on 250€:n puhelimeksi oikein miellyttävä käyttää, kun on tottunut omenalaitteisiin.
No täällä on keskiverto marketin parkkipaikka täynnä Skoda Octavioita, Dacioita ja Opeleita, joten persaukiseen tyyliin sopii myös persaukisten puhelin.
kehittyvillä markkinoilla myydään paremmilla ominaisuuksilla olevia android puhelimia. eiköhä tuossa ole selitys.
Haloo onhan tuo nyt miljoona kertaa siistimpi, tyylikkäämpi ja asiallisempi kuin joku kiinalainen teini-"Hyaveitsui" joka tuli tunnetuksi siitä että ne sisälsi kyttäysohjelman jotka lähetti puhelimista dataa muualle! :D
IPhone SE on paras puhelin idiootit te ette vaan ymmärrä
Mulla ainakin SE omppu on pelittänyt pari vuotta oikein hyvin ja kaikki ominaisuudet löytyy mitä tarvii :)
Hassua. Ostimme sellaisen Yhdysvalloista, on yhden lapsemme käytössä.