Mies kutsuu mua mieslapseksi
Jos vaikka katselen vaatteita, joissa on sarjakuvahahmoja tai pelihahmoja, niin saan kuulla olevani mieslapsi.
Kerran olin lähdössä kaverilleni slytherin-hupparissa, niin mies kysyi onko mun julkisesti käytettävä mieslapsivaatteita.
Haaveilin tietokonepöydälle pientä jääkaappia energiajuomia varten, niin hän kielsi ostamasta, koska ei halua asua mieslapsikodissa.
Pelasin fortnitea jonkun naisen kanssa, niin mies kysyi, että mistä mä naisen pelikaveriksi löysin, kun muijat ei sitä pelaa ja kun totesin, että pelaanhan mäkin, niin mies totesi siihen, että sä ootkin mieslapsi.
Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää.
N27
Kommentit (9)
Kysyt siis tarviiko sietää typerää kettuilua. Tarvitseeko sitä edes kysyä?
Ööh... ok.
Minkä ikäinen edelleen kuvittelee ettei naiset pelaa? Kavereiden kanssa pelattiin Nintendoa ja pleikkaa jo 90-luvulla mutta silti "eihän naiset pelaa kuin Candy Crushia", haistakaa jo huilu.
Sano sille, että hän naislapsena voi sitten tuoda kaljaa ja leivän, kun sä pelaat.
ehkä olisit onnellisempi jonkun toisen mieslapsen kanssa?
Minä 50 ja vaimo 47. Pelataan yhdessä mm. Diablo 3:sta. Molemmat hulluja scifi-faneja. Sanoisin, että sulla tämä on ennemminkin parin valinta kysymys. Yleensä on ihan kiva jos intressit on edes suunnilleen samat.
Tyypillinen minun ikäinen "mieslapsi" on IT-alalla ja yli keskituloinen. Olemme valtaosalta ensimmäisen polven nörttejä 80-luvulta.
Lapsena luulin, että kun tulet vanhaksi alat kuunnella humppaa ja virkkaamaan. Kun kasvoin aikuiseksi ymmärsin, että humppa oli sitä mummeleiden rokkia kun he olivat nuoria. Kun itse pääsen vaarin ikään soi vanhainkodeissa Metallica ja XBOXit lallattaa.
Kun poikaystäväsi kasvaa aikuiseksi hänkin ymmärtää tämän.
Vierailija kirjoitti:
Ööh... ok.
Minkä ikäinen edelleen kuvittelee ettei naiset pelaa? Kavereiden kanssa pelattiin Nintendoa ja pleikkaa jo 90-luvulla mutta silti "eihän naiset pelaa kuin Candy Crushia", haistakaa jo huilu.
No ei mies sinänsä pidä erikoisena, että naiset pelaa. Fortnitea lähinnä, kun muutenkin sitä pelaa lähinnä pikkupojat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyt siis tarviiko sietää typerää kettuilua. Tarvitseeko sitä edes kysyä?
Jotain nasevaa pitäisi keksiä takaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että hän naislapsena voi sitten tuoda kaljaa ja leivän, kun sä pelaat.
Tää vois olla kova.
Ap
Jätä se sika