Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielisairaus

Apua tarvitseva
20.11.2018 |

Mun yhellä kaverilla on pakkomielle aina näyttää olevansa parempi kuin muut, ja vitsailee vakavista asioista kuten omasta puutumisesta siihem asti että ei voi liikkua (vammansa vuoksi) vain saadakseen huomiota, tai siltä se ainakin vaikuttaa. Hän myös aina ikäänkuin plöräyttää asioita kuten hei olen anorektiikko tai hei mä haluan kuolla tosissaan sellaisella tavalla että vaikuttaa että hän vain haluaa huomiota. Mitä tämä voisi tarkoittaa? Hän sanoo että hänellä on masennus, mutta en ole varma. Voisiko jokin mielenterveyteen liittyvä asia olla kyseessä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit on vähä semmosia :)

Vierailija
2/4 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun pitäisi valita mielen sairaus, ottaisin skitsofrenian. Se on luovien ihmisten tauti, liian viisaiden tähän maailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein esim. sellaisista itsensä viiltelijöistä jota esittelevät haavojaan sanotaan, että huomiota se vaan hakee, mutta sehän se pointti tavallaan onkin- se, että vahingollisilla tavoilla hakee huomiota on itsessään osa sitä ongelmaa. kokee että muuten ei tule kuulluksi, shokeerauksen tarve juontaa jostain tuollaisesta. mutta jos kaverisi ei jo saa mielenterveyshoitoa, koita ohjata se sinne. vaikka kaveristasi tykkäisitkin niin tollainen on todella kuormittavaa lähipiirillekin ja saa luonteenkin vaikuttamaan ikävältä.

Vierailija
4/4 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun pitäisi valita mielen sairaus, ottaisin skitsofrenian. Se on luovien ihmisten tauti, liian viisaiden tähän maailmaan.

Jaahas, taasko se meijän Pirkko on innostunut puhumaan. Ei muutakun piikki pyllyyn ja lepareihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi