Lue keskustelun säännöt.
Mistä johtuu että isovanhemmat suosii yhtä lapsenlasta?
20.11.2018 |
Jos siis samat vanhemmat?
Ai että raivostuttaa näin äitinä. Tuollaiset isovanhemmat on jotakin narsistista alikansaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla