Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ei haittaisi, jos mieheni harrastaisi seksiä toisen kanssa

Vierailija
20.11.2018 |

Olenko jotenkin tunnevammainen, kun ajatus tästä ei aiheuta inhoa? Jos kumppanini harrastaisi seksiä (ilman tunteita) ja hoitaisi ehkäisyn, tämä ei periaatteessa olisi minulle ongelma.

Minua itseäni ei kiinnosta käydä vieraissa, mutta voisin melkein antaa miehelleni luvan tehdä niin, jos hän olisi tyytymätön seksielämäämme. Toki salassa tehty teko loukkaisi, toisaalta keksin paljon pahempia tapoja satuttaa kuin kerran/satunnaisesti pettäminen.

Seksiä voi olla ilman rakkautta ja rakkautta ilman seksiä. Vastaväitteitä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko jotenkin tunnevammainen, kun ajatus tästä ei aiheuta inhoa? Jos kumppanini harrastaisi seksiä (ilman tunteita) ja hoitaisi ehkäisyn, tämä ei periaatteessa olisi minulle ongelma.

Minua itseäni ei kiinnosta käydä vieraissa, mutta voisin melkein antaa miehelleni luvan tehdä niin, jos hän olisi tyytymätön seksielämäämme. Toki salassa tehty teko loukkaisi, toisaalta keksin paljon pahempia tapoja satuttaa kuin kerran/satunnaisesti pettäminen.

Sehän ois suorastaan unelma jos nainen ajattelis noin eikä ainoana vaihtoehtona olisi pettää tai jättää ja erota varsinkin jos lapsia yms löytyy. Jos toisella ei seksi kiinnosta ja sitä ei suhteessa saa on mielestäni oikeus hakea sitä muualta

Vierailija
22/25 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi minuakaan mikäli vaimoni työmatkalla ollessaan kokeilisi vierasta kalua. Olen usein jopa laittanut kumeja nessesäärin sisätaskuun vihjeeksi siitä. ( meillä ehkäisynä kumit ) joten niitä on aina paljon kotona. Vaimo on tosi aktiivinen seksin kanssa ja itse en jaksa niin paljoa kuin vaimo haluaisi. Saisi hänkin sitten kunnolla kokeilla vierasta kalua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 viesti jatkaa.

Meillä se vaikka antaisin vaimon mennä kokeileen vierasta ..ei johdu siitä wttei mua kiinnostaisi.

Päin vastoin. Minä olen sitä vailla ja olen se joka koitan saada edes joskus sitä rakastelua aikaiseksi..

Mä haluaisin päivittäin..mutt se on unelmaa vain..

Vierailija
24/25 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittais kyllä minua, koska olen tosi tunteellinen ja just tuollainen et seksissä on isosti tunteet mukana. Ilman tutneita se koko toimitus ei oikeen tunnu miltään. Eri asia kuitenkin itsetyydyts, jota teen paljon koska olen kyllä seksuaalinen ihminen, tarvitsen vaan oikeaan seksiin ne tuneet mukaan. Jo se että kuulis et mies on ollu toisen kanssa saa mut tosi surulliseks, pelkkä ajatus surettaa.

Toki jos sairastuisin jotenkin niin, että en itse voisi enää seksiä harrastaa ollenkaan, niin antaisin miehen mennä ja etsiä sen muualta. Mutta silti se ajatus kyllä sattuisi kovasti siinäkin kohtaa. Mielummin melkein eroaisin siinä tapauksessa, ja antaisin hänen kokonaan mennä.

Mutta jokainen kukka kukkikoot, jos jollekkin on hyvä olla monen kanssa tai ihan ok että kumppani on, niin hyvä. Itse en siihen vaan pystyisi.

Vierailija
25/25 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi hyvännäköinen? Tänne vaan mun luo.

N25

Saat mun miehen lainaan, mutta se on sua 20 vuotta vanhempi. Iso sillä on..

t.7

Ei haittaa, tykkään vanhemmista miehistä.

N25

Entäs kolmen kimppa? ;)

Myös N25