Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvat lukossa jo viikon! Lääkäristä ei apua. Olisiko jotain kikkoja?

Epötoivoinen
20.11.2018 |

Kamalan tuntuista. Korva- ja poskiontelon tulehdukset menossa ja lukot ei aukea sitten millään. Onko mitään hyväksi havaittua keinoa kenelläkään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko avata korvia puhaltamalla niin, että pidät nenän ja suun kiinni?

Vierailija
2/8 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärykalvot voisi puhkaista tarkoituksella painon tasaamiseksi. Muuta en tähän hätään keksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oot varmaan kokeillut jo apteekin nuhasumutteita? Sitä, höyryhengitystä ja sängynpääty, siis pään puoleinen, jollain korokkeella ylös. Tai vaihtoehtoisesti nukut tuolissa, että pää pysyy ylempänä.

Vierailija
4/8 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärykalvot voisi puhkaista tarkoituksella painon tasaamiseksi. Muuta en tähän hätään keksi.

Mulla on kyllä painon tasaamiseen auttanut ihan laihdutus.

Vierailija
5/8 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehduskipulääkettä ja sitten yrität tasata sisäkorvan paineen kuten lentokoneessa. Eli pidät nenästä kiinni, suun kiinni ja yrität puhaltaa ilman ulos korvien kautta, vaikea selittää.

Vierailija
6/8 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ja kun yritän avata lukkoa, silmistä alkaa tulemaan ilmaa ja nestettä ulos. Nyt olen syönyt Duactia, mutta sekään ei ole auttanut. Aina kun ryöhtäisen tai ”hikkaan” korva aukeaa, kuulen liiankin hyvin ja sitten se palaa taas normaaliin. Olen myös kokeillut useaan otteeseen Removaxia.

Vierailija
7/8 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä painon tasaamiseen auttanut ihan laihdutus.

Reps, tarkoitin tietysti painetta

Vierailija
8/8 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvat niin lukossa, että ei auta puhaltaminenkaan. Erilaisia nenäsumutetta kokeiltu ja höyryhengitystä ja nenäkannua. Mutta ei auta! Mitenköhän joku korvakynttilä, akupunktio....? 😄

ap