Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hermostuttaa mua joka päivä

Vierailija
09.05.2006 |

Olen niin väsynyt. Tähän on tultu, että huomautan miehelle kaikista virheistä mitä hän tekee. Mä vain näen sen niin, että jollei hän nyt suoriudu tavallisista asioista, niin sitten hän ei osaa mitään kiireessä/paniikissa/tärkeässä asiassa. Pari vakavaa mokaa on jo tullut.

Tavallista on se, että pyydän ystävällisesti antamaan kauhan kuivaustelineeltä. Hän ei löydä sitä, vaikkei siellä ole kuin 4 esinettä.

Autonpesuun menee kaksi tuntia, koska hän ei hahmota mitä on jo pessyt autosta ja valuva vesi ei näytä likaisia kohtia. Aurinkolasit jää kokoajan väärään paikkaan. Hän voi sanoa ymmärtävänsä, ettei teflonkattilaan saa käyttää terävää metallilastaa, mutta ottaa sen silti käyttöön.

Mua kauhistuttaa tulevaisuus, jolloin voi tulla eteen tärkeitä tehtäviä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samaa vikaa, pitäisi lakata hoitamasta aikuista miestä:(

Vierailija
22/28 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotityrannnit pohtia.... miksi ihmeessä sitä miestä pitää vahtia ja kytätä?? vähemmästäkin kyttäämisestä stressaantuu miespolo ja hommat menee entistä pahemmin metsään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa meinaan mun mieheltäni. Ja mä olen kanssa helisemässä hänen kanssaan, ainakin väsyneenä.

Vierailija
24/28 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, miksei adhd? Minun miehelläni on se ja juuri tuollaista hänen kanssaan on. Ei hän sitä tarkoituksella tee eikä tyhmyyttään. Jos hän ajattelee jotain kivaa unta jossa jahtasi sammakoita ja minä satun pyytämään kauhaa, mies kuuntelee vain osan lauseestani eikä keskity lainkaan ja alkaa etsiä minulle avuliaana pyytämääni sammakkoa. Ei löydä sitten.

Auton pesuun menee helposti koko päivä eikä tule valmista, paitsi jos on kirjoittanut alun perin ohjelistan itselleen, että missä järjestyksessä asiat on parasta tehdä. Muuten hän aloittaa vähän joka vaihetta ja unohtaa mitä teki ja siirtyy toiseen asiaan ja käyttää tunteja korjaillen jälkiään.

Addit ovat yleensä erittäin hyviä näyttelemään, että kuuntelevat ja ovat " mukana" tilanteessa, vaikka eivät kuuntele ollenkaan. Siksi he sitten saattavat käyttäytyä todella eriskummallisen oloisesti eli eivät vaikka löydä pyydettyä kauhaa. Mitäs sitä kauhalla kun sammakko on paljon hauskempi asia;)

Vierailija
25/28 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman pään sisällä ei ole mitään vikaa. Muiden sitäkin enemmän.

Valittelin ketjussa mieheni kanssa elämisen vaikeutta. En suotta.

Miehen eriskummalliset piirteet pistävät muidenkin silmään hänen toihuilujaan tovin seurattuaan. Mieheni äitikin on tarjonnut diagnoosia eriskummalliselle pojalleen. Eli ei se ympäristö aina niitä vääriä havaintoja tee. Etenkin, jos havainnoitsijoita on monta.

Kommenttisi on todella loukkaava. Moni tässä ketjussa asuu sairauden saastuttamassa parisuhdehelvetissä. Apua ei tule ilman diagnoosia (ei kyllä aina sen kanssakaan) ja kaltaistesi vähättely ei auta kenenkään asiaa.

Vierailija
26/28 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri, meillä on just tollasta. Kuinka vapauttavaa asioida ihmisen kanssa joka ymmärtää heti asiat! Surullista että minun poikani isä on tuollainen, olen eroamassa ja jos en eroa tulen hulluksi. 8-vuotta on nyt mennyt.

Vierailija
27/28 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:han se just etsii sitä vikaa miehen päästä... ei omastaan..

T: 27

Vierailija
28/28 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman pään vikaskannaus oli tarkoitettu heitoksi niille ap:n kuvailun kaltaisille miehille. Samanlaisen kanssa jääkaapia jakaessani olen huomannut omassani sen piirteen, että vika hänen ongelmiinsa on aina muissa ihmisissä. Mies on väärin ymmärretty polo, jonka neroutta kukaan muu ei ole ymmärtänyt. Ei kotona, eikä töissä. Tötöilyitään hän ei itse huomaa, ne kolahtavat aina muiden niskoille. Mikäs siinä täyshoidossa valvovan ja huolehtivan silmän alla elellessä, laitospaikkamaksut kun säästyvät.