Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun miehelläni ei ole pikkuhousuja

Vierailija
20.11.2018 |

Sen maha vaan käy viikonloppuisin ja farkut on ihan pilalla. Kenelläkään muulla tällaista miestä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommando on epähygienistä. Osta sille pikkareita. Tokmannilta saa halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä se maha käy?

Vierailija
4/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommando on epähygienistä. Osta sille pikkareita. Tokmannilta saa halvalla.

Jos pitäisi valita kommandon tai pikkareiden väliltä, 99% miehistä kulkisi kommandona.

Bokserit on parhaat, mutta toki jotkut muitakin lyhyitä kalsareita pitävät.

Pikkarit miehellä... Tykkäisitkö että miehesi pukeutuisi muutenkin teeman mukaisesti?

Autatko meikkaamaan, vai meikkaako ihan itse?

Vierailija
5/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opin vasta äitinä lasten pottaharjoittelukirjoista, että pikkuhousut on vain tytöillä/naisilla. Pojilla/miehillä on alushousut.

Vierailija
6/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä opin vasta äitinä lasten pottaharjoittelukirjoista, että pikkuhousut on vain tytöillä/naisilla. Pojilla/miehillä on alushousut.

Minäpä opin tämän omalta mieheltäni vasta kun kuopuksemme (ensimmäinen poikalapsi) pääsi vaipoista. Ehdin kutsumaan pojan alushousuja pikkareiksi jo puoli vuotta ennen kuin mies ehätti korjaamaan moisen kaamean virheen.

Vierailija
7/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni käyttää housujen alla joko pitkiä tai lyhyitä kalsareita, mutta ei molempia yhtä aikaa. Itse käytän pitkien kalsareiden alla pikkuhousuja, joten olen vähän ihmetellyt miksi miehen pitää joka päivä sotkea koko pitkä kalsari.

Vierailija
8/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä voi olla kiva hypistellä pikkareita, joistakin jopa nuuhkaista, mutta harvassa ne ovat jotka sellaiset vapaaehtoiset päällensä pukevat.

Vierailija
9/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on kirjoitti:

Miehestä voi olla kiva hypistellä pikkareita, joistakin jopa nuuhkaista, mutta harvassa ne ovat jotka sellaiset vapaaehtoiset päällensä pukevat.

no huh

Vierailija
10/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoiset pikkarit? Luuletko että mitkään pikkarit vapaaehtoisesti haluavat tulla tungetuksi kenenkään haaroväliin? Ihme juttuja taas.

Vierailija
11/11 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on kirjoitti:

Totta. Olen lukenut, että jotkut miehet ostavat käytettyjä pesemättömiä pikkuhousuja netistä ja naiset tienaavat sillä.