Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia Vienan blogia käsittelevät ketjut poistetaan täältä?

Vierailija
19.11.2018 |

Siinä kysymys.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu lienee sitten sääntöjen vastaista?

Vierailija
2/19 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vienan blogi on ihana. Insta kaunis, tyylikäs ja kuitenkin niin tavallinen.Ja podcast kuin kavereita kuuntelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vienan blogi on ihana. Insta kaunis, tyylikäs ja kuitenkin niin tavallinen.Ja podcast kuin kavereita kuuntelisi.

Kuten näkyy, hän viihtyy itse täällä palstalla.

Vierailija
4/19 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla, mutta minä olen vaan ihan tavallinen tallaaja.

No 12 000 instaseuraajaa , niin täällä saattaa kyllä olla mun lisäkseni joku muukin seuraajansa. Mikä sua hänessä noin nyppii?

Vierailija
5/19 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 12 000 instaseuraajaa , niin täällä saattaa kyllä olla mun lisäkseni joku muukin seuraajansa. Mikä sua hänessä noin nyppii?

Epäaitous? Esittää rempseää ja reipasta, mutta ei siviilissä kestä edes sitä, jos sanotaan, että blogi on polkenut jo pitkään aivan paikallaan.  (Joo tiedän - ei tarvitse seurata)

Vierailija
6/19 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihmeen Viena?

Vierailija
7/19 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäaitous? Esittää rempseää ja reipasta, mutta ei siviilissä kestä edes sitä, jos sanotaan, että blogi on polkenut jo pitkään aivan paikallaan.  (Joo tiedän - ei tarvitse seurata)

Ainakin instagramin storeissa ja podcastissa on kyllä ihan selvästi tuonut esiin haavoittuvuutensa. Kritiikkiä tietysti joutuu joksinen kohtaamaan, mutta kritiikinkin osaa fiksu ihminen antaa rakentavasti.

Vierailija
8/19 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keskustelut ovat yleensä teidän ämmänlänkyröiden perustyyliä, eli keskitytte ainoaan osaamaanne asiaan, eli ko. bloggaajan mukahauskaan irvailuun.

Vierailija
9/19 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No keskustelut ovat yleensä teidän ämmänlänkyröiden perustyyliä, eli keskitytte ainoaan osaamaanne asiaan, eli ko. bloggaajan mukahauskaan irvailuun.

En kyllä irvaillut, vaan kehuin vain ja aidosti. Oli myös hieno juttu kuinka kuoronsa voitti Venetsiassa.

Ja pidän siitä miten kauniisti hän ja Arttu puhuvat lestadiolaisiudesta, vaikka siitä eronneet ovatkin.

2

Vierailija
10/19 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen pientä merkkilaukkua <3

Vierailija
11/19 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, parhautta 👜👝🛍️

Vierailija
12/19 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin instagramin storeissa ja podcastissa on kyllä ihan selvästi tuonut esiin haavoittuvuutensa. Kritiikkiä tietysti joutuu joksinen kohtaamaan, mutta kritiikinkin osaa fiksu ihminen antaa rakentavasti.

Vienan omat sensorit hääräävät täällä(kin), raportoivat kirjoituksista Vienalle ja sitten poistattavat ne. Tämä nähtiin myös  tv-dokkarissa. Kuitenkin sensurointitoiminta oli asianosaisten mukaan rakennettu sitä varten, ettei Vienan tarvitsisi nähdä epämieluisia viestejä. Oman sanomansa mukaan hän ei edes käy esimerkiksi Vauva-av:lla, ja jopa itse blogissaan kehotti keskusteluja käymään täällä eikä yrittämään sitä blogin kommenteissa. Siellähän ei julkaista muuta kuin myönteisiä kannanottoja, tyyliin "ihanat kissat" , "olet niin pirteä ja rämäpäinen" tai "juuri sinulle sopiva kauniskuosinen polyesterimekko".

Haavoittuvuutensa bloggaaja kätki aikaisemmin huolella jopa valheiden alle. Rehellisyydellä hänellä olisi aivan varmasti sekä enemmän seuraajia että enemmän positiivista palautetta kuin aikaisemmalla  toimintatavalla. Hienoa, jos hän nykyään uskaltaa pysytellä totuudessa! 

Vierailija
13/19 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä pitäisi mainostaa kenenkään blogia?

Vierailija
14/19 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme on Viena?

Vierailija
15/19 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä pitäisi mainostaa kenenkään blogia?

Keskustellaan täällä muistakin bloggareista. 

Tuo mainittu ei ole tarjonnut aikoihin mitään uutta. Pitkiä videojaaritteluja, jotka julkaistaan paljon jälkikäteen. 

Vierailija
16/19 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, parhautta 👜👝🛍️

Kuka muistaa rämäpääviikonlopun? ❤

Vierailija
17/19 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää blogi on niille, jotka uskaltaa rokata <3 

Vierailija
18/19 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää blogi on niille, jotka uskaltaa rokata <3 

Älä hei viitsi.

Vierailija
19/19 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, parhautta 👜👝🛍️

Kuka muistaa rämäpääviikonlopun? ❤

Käytiinkö silloin patikoimassa?