Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikään ei tule muuttumaan ?

SNHV
19.11.2018 |

Kirjoitan avoimen kirjeen Komentaja Kai Mikael Aallolle. Ksyn sinulta Michael ; ?. Sanoit minulle että minun tulee jättää SDP. Olen jättänyt sen jo vuosia sitten. Olen käynyt kokoomuksessa ja miltei liittynyt Perus Suomalaisiin. Vastaus on että liityin RKP hen. Nimittäin liityin huomattuani että mm. Cristoffer Taxel on älykäs ja mukava mies. Samoin ovat Keskustan edustajat ja Kokoomus edustajat. En pidä vihreistä, eläin suojelijoista tai en enää SDP stä. Myös Vasemmisto muukin on huono. Siniset ovat sokeita. MIksi hakata päätä seinään. Ajatelkaa ! ; Kun Aalto puhuu SDP-harmaasta massasta, niin eikö myös se mitä oikeisto tarjoaa ole sama. Sama raha pyydys jolla ruokitaan keski-luokkaa, sama kansa ja sama puolue ohjelma. Sama kuin Islamilaisilla. Miksi lähdin SDP stä ?. Sen vuoksi että se on nykyään turha puolue. Se on oltuaan vallassa miltei 50-100 vuotta tehnyt itsensä turhaksi. Samoin kävi tarpeettomaksi kuten esim. Liberaalit. Myös Mao Tse Tung yritti tehdä itsestään tarpeettoman. Mao oli populisti !. Kun hän katui loppui Kiinassa kommunismi, De Facto. Onko siis että vasemmisto vaihtuu oikeistoksi saman asian kaksi eri puolta. Tiedättekö, Ne SDP johtajat 1960 luvulla olivat samoja kuin oikeistolaiset 1990-2010-luvuilla. Siis ihmistyyppi..Toinen seikka kaikille, olette kiusannet Drew Barrymorea ( Helena Väisästä ) jo 3-4 vuotta. Sanoin että seuraan niitä nuoria, tai tai sanoisinko oikeistoa. Ei pitäne yhdistää edellisiä. Voimme joutua muuttamaan Israeliin tai USA han. Olemme huomanneet kuitenkin toisen seikan ! ; Oikeisto propagandan jonka vuoksi olemme jääneet seuraamaan tilannetta. Siis tänne Ouluun. Se voi johtaa Suomen jakaantumiseen ideologisesti ja alueellisesti. Jälkimmäinen olisi valtiopetos. Sitähän Lappi ja Väyrynen kyttäävät. Oma ehdotukseni = tehdään Oulusta ja Lapista Arkki Hiippa Kunta. Siis oma Arkki Piispa. Se toisi meille autonomian. Kysykää Tennilältä. Minä vaan tässä kirjoittelen, puhun ja ajattelen. Se on omaa työtäni, siis ammattini. Olen yksi maailman johtajista, nimittäin minä ja Helena, Jennifer Beals ja Drew Barrymore olemme Prinss and Princess of Buckingham. Olisimme voineet olla vaikka mitä. Otan kantaa sen vuoksi että kun olen RKP ssä ja Helena Kristityissä, niin uskon että kansalliset ovat tulleet, mm. Gaullistit ja Le Pen. Muuten meidänkin suvussa on noita Charles De Gaullen geenejä. Siksi olemme heikkoja / voimakkaita. Meissä virtaa keisareiden ja kuninkaiden verta. Ei odotettu että otamme osaa politiikkaan ja maan johtamiseen. Voisin äänestää jopa Gaullisteja. Olemme kuitenkin lähinnä Puritaaneja, vaikkakin minä olen Juutalainen ja SE SINISILMÄINEN RUOTSIN ARMEIJAN VIIKINKI KENRAALI KYÖMY NENÄINEN. Ongen ongintaa. Eikö teitä pojat pelota se että teidät poltetan roviolla, noitina ja elävinä. Siltä se elokuva ja teidän seuraamisenne tuntui. Voi sulkea Television. Siis jos ymmärrätte Helena, Drew Barrymore / Jane Seymour on Englannin kuningattaren lapsen lapsi. Minä , Jennifer Beals olen Raoul Wallenbergin pojan poika ja John Fidgerald Kennedyn Poika. Olemme USA n kansalaisia. Jos ette jätä helenaa rauhaan teidät vedetään oikeuteen USA ssa. Sakot, Vankila tai muu tuomio?. Mikä se vakavin sellainen nyt on. Olin muuten maan sisäisessä karkotuksessa. Vertaan Suomea jo Saddam Husseinin Iraqiin. On itsenäisyyttä, mutta ! Suomi on asutettu USA sta 1945 jälkeen uudelleen. Sieltä Bostonista ja Massachutesista. Onhan se oikeistokin sallittava, USA ssa se oli hyvin tavallista menneinä aikoina. Uskoen kuitenkin nuoriin, uskon että tulemme edelleen juttuun. SQ. SNHV Jennifer Beals Drew Barrymore 19.11. 2018 Oulu SHALOM.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi