Mitä mieltä olette miehestä joka puhuu kissoillensa että on heidän kissi-isi
Mitä mieltä kanssapalstamammat olette? Menenkö tekemään kissi lapsosia tämän miehen kanssa vai kierränkö kaukaa?
Kommentit (35)
Kyllä meilläkin minä olen kissojeni mamma ja mieheni on heidän pappa, perus lässyttämistä eläimille ja se on kauhean kivaa :)
Kuulostaa söpöltä. Mun avomiehestä tuli kissalleni äijäkaveri, koska on ainoa ihminen, joka ei lässytä kissalle. Yhdessä röhnöttävät sohvalla ja välillä katti yrittää mitellä voimia painileikillä.
Herran tähden, pidä se (ja kissa). Tuollainen mies ei voi olla läpeensä paha.
ihana❤️
Kissamiehet on vastustamattomia.
IHANA! Haluan ehdottomasti tuollaisen miehen.
Mun mieheni puhuu meidän kissoille itsestään "emona". Mies oli se, joka ne löytöeläintalosta haki, kun mulle osui työmatka juuri luovutushetkeen. Häneen kissat sitten leimautui, ja ollaan niille nyt emo ja "Minna"-emo.
(On meillä lapsiakin ja heidän kanssaan ollaan normaaleja :D )
Vierailija kirjoitti:
Mä oon mun kissalle "mamma"...
Täällä kahden kissasisaruksen "mamma" 🐱❤🐱
Kissat ja kissamiehet 😍❤ Oma kissamieheni on vielä löytymättä mutta en luovu toivosta!
kas kun ei kisu-isukki. Voi luoja sentään.
Suloisen mies, suukkoja hänelle. Ja kisuille karvatassuille silityksiä, halauksia ja purr purr.
No ensireaktio on, että aika suloista. Riippuisi, meneekö toi lopulta yli vai pysyykö normaalin kissapappahulluuden rajoissa :) Itsekin olen hieman hullu kissamamma.
Mun mies on ollut kyllä kissoilleen kissi-isi ja kyllä juttelee viimeiselle kissalle vieläkin kisukielellä. Ja jo eka treffeillä oli sellainen. On meillä ihmisvauvakin nyt.