Miksi te ette elä omaa elämäänne vaan jauhatte täällä kateellisina ja katkerina muista?
Järki käteen nyt.
kannattasko keskittyä siihen ihan omaan elämään, eikä pohtia mitä se naapurin marjatta nyt tekee.
Täällä on monia katkeria jotka viettää suurimman osan päivästään täällä suoltaen näitä katkeria ketjua ulos.
Kommentit (36)
näin tämän ketjun. olin minäkin joskus internetissä yli 13 tuntia päivässä.
onneksi tulin järkiini ja tajusin kuinka tyhmää se oli. nykyään vain alle tunti.
ystävien tapaamista, töitä, urheilua, parisuhteeseen panostamista yms.
parempi ois kuula kalloon ku elämä nettipalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
surullisiä ihmiskohtaloita.
vanhainkodeissa on tulevaisuudeessa ihmisiä jotka on eläneet elämänsä internettiä lukiean ja tv.tä katsellessa. Voi sitä katkeruuden määrää kun he tajuavat, että se elämä meni naapurista tai jostain julkkiksesta nettiin kirjotellessa.
Mä tykkään kirjoittaa netissä. Jos joskus joudun vanhainkotiin niin kaikki hyvin, kunhan ne ei ota mun puhelinta pois.
voi voi ihmisiä, niin monta hukkaan heitettyä ihmiskohtaloa.
tiedän muutaman tälläisen tapauksen. surullisia.
Mä tein ns elämänmuutoksen. Tai oikeestaan mä rakastuin. Ihan mielettömästi. No kulu vuosi ja edelleen tunsin palavaa rakkautta. Päätin että kadun ikäni jossen kerro sille. Ja kerroin. Oon nykyään energinen ja mulla on paljon kaikkee tekemistä. Löysin oikean alan ja sain töitä. Hyvin vähän oon netissä nykyåän paitsi kaukana asuvien kavereiden kanssa viestin. Vauvapalstalle eksyn joskus mutten pidå sitå ongelmana.
En oo kateellinen kellekkään enkä seuraa julkkiksia. En ole instassa. Telkasta katon sään ja joskus jonkun musaohjelman. Tapaan kavereita tai oon töissä tai teen kaikkee käsityöjuttuja.
Some on nykyelämää mutta live on paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein ns elämänmuutoksen. Tai oikeestaan mä rakastuin. Ihan mielettömästi. No kulu vuosi ja edelleen tunsin palavaa rakkautta. Päätin että kadun ikäni jossen kerro sille. Ja kerroin. Oon nykyään energinen ja mulla on paljon kaikkee tekemistä. Löysin oikean alan ja sain töitä. Hyvin vähän oon netissä nykyåän paitsi kaukana asuvien kavereiden kanssa viestin. Vauvapalstalle eksyn joskus mutten pidå sitå ongelmana.
En oo kateellinen kellekkään enkä seuraa julkkiksia. En ole instassa. Telkasta katon sään ja joskus jonkun musaohjelman. Tapaan kavereita tai oon töissä tai teen kaikkee käsityöjuttuja.
Some on nykyelämää mutta live on paljon parempaa.
lähes sama täällä, mutta vauvapalstalla käyn max.kerran viikossa.
Terveyteni on kohentunut todella paljon, liikun enkä kökötä koneella/niskakyyryssä puhelimella.
sääliksi käy nämä ainaiset valittajat ja netissä koko elämänsä viettävät katkerat ihmiset.
Miksi sinä et elä omaa elämääsi vaan jauhat täällä?
voi voi.täällä katkerana netissä menee monen elämä.
voi voi
Ei nää mitenkään poissulje toisiaan. Kaikkee kivaa puuhastelen ja siinä lomassa palstailen. On se totta että myrkky myrkyttää. Sitten tulee depis.
Vierailija kirjoitti:
Järki käteen nyt.
kannattasko keskittyä siihen ihan omaan elämään, eikä pohtia mitä se naapurin marjatta nyt tekee.
Täällä on monia katkeria jotka viettää suurimman osan päivästään täällä suoltaen näitä katkeria ketjua ulos.
Samaa ihmetellyt välillä.Itselleni on ihan sama mitä joku muu tekee kunha ei häirköi mua tai riko lakia.
sääliksi käy nää ihmiset jotka viettää elämänsä netissä.
voi sitä katkeruuden määrää kun tajutaan, että ollaan 60 ja oltu 40 vuotta elämästä nettipalstoilla, eikä käytännössä mitään muuta ole jäänny elämästä käteen kuin tuhannet viestit vaupalstan syövereissä.