Miksi miehet on enemmän kiinnostuneita naisvartalosta kuin naiset miesvartalosta?
Ei ketään naista esim. kiinnosta katsella miehen reisiä, tai miehen jalkoja.
Kommentit (49)
Todellakin katselen miesten reisiä!
Ja kauloja, niskoja, sormia, takapuolia, rintakehää.
Etenkin niitä reisiä.
Menehän oletuksinesi siitä ;)
Ei kiinnosta, miehet ovat rumia kropaltaan.
Miehen reisien ja pakaroiden tunnustelu on kieltämättä mukavampaa kuin niiden katselu.
Miesten paljaat jalkaterät! Parasta.
Trikoissa pullottavaa etumusta katselee kyllä hyvin mielellään.
Koska miehet on tehty visuaalisemmiksi ja kiinnostuneemmiksi naisvartalosta kuin naiset miesvartalosta.
Luontoäiti on niin vanhanaikainen.
Kyllä minä katselen niitä reisiä, pakaroita, käsivarsia, sormia... siis tietenkin, jos ne ovat hyvinmuodostuneet.
Miehet ovat kateellisina päättäneet näin. Toisen pään sisään ei pääse.
Naisen vartalo on kyllä pääsääntöisesti kauniimpi kuin miehellä, johtuu varmaan pehmeistä ja sopusuhtaisista muodoista, mutta on miehilläkin katseenvangitsevia ruumiinosia. Näitä esim. käsivarret ja kädet, rintakehä, niska, selkä ja lihaksikkaat reidet
Koska miehet ovat enemmän eläimiä kuin naiset.
Ja voi että mua VISTOO, kun huomaan miehen mittailevan mua katseellaan. Tiimikaverini töissä jäi kiinni persiini tuijottelusta. Nyt etoo, että hänkin katsoo mua sillä silmällä, itse kun kuvittelin meidän olevan hyviä frendejä vain! Alanpa pukeutua ylisuuriin vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
eipä.
kelle naiselle kelpaa esim. itseään lyhyempi mies?
kelle todelliselle kaunottatelle kelpaa alle 180 cm mies=
kelle kelpaa lihava mies?
mietippäs nyt vähän uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eipä.
kelle naiselle kelpaa esim. itseään lyhyempi mies?
kelle todelliselle kaunottatelle kelpaa alle 180 cm mies=
kelle kelpaa lihava mies?
mietippäs nyt vähän uudestaan.
Menepä sinne Prismaan tekemään näitä tilastojasi ja miettimään itse uudestaan.
Miksi pitäisi olla kiinnostunut kenenkään vartalosta. Aivassama.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet on tehty visuaalisemmiksi ja kiinnostuneemmiksi naisvartalosta kuin naiset miesvartalosta.
:D
Tuo on täyttä roskaa, jolla miehet oikeuttavat sen että tuijottavat naisia. Kummasti sitten miesten visuaaliset taidot unohtuvat kun pitäisi valita verhot olohuoneeseen tai edes tunnistaa tuttuja kadulla.
Miehet tarvitsee visuaalista kiihoketta ja naisen vartalo vaan on niin kaunis ja ihmeellinen 🤔
Vierailija kirjoitti:
No eipä kyllä esim. naisen reidet tai jalat paljon kiinnostele.
Tiukka pieni pyöreä perse, kimmoisat pystyt tissit ja persoonallinen nätti feissi sitten sitäkin enemmän.
Koska parisuhde on miehelle enemmän fyysinen ja naiselle enemmän henkinen.
Mietin kun se Torpan Maisa onnistui niitä joitain vedättämään, että kyllä on miehessäkin vikaa. Se yksikin oli parisuhteessa. Kiinnostaa niin lujaa kun on tarjolla. Minkä itselleen voi.