Vältteletkö muiden ihmisten seuraa siksi että
haluat välttää sinusta selän takana pahan puhumisen? Itsellä on joskus tunne, että jos sanon jotain, niin siitä keksitään naurunaiheita ja jos en sano mitään tai puhun vähemmän, siitäkin keksitään pilkattavaa.
Kommentit (7)
Vältän. En pidä juoruilusta. En halua olla muiden päivittelyn kohteena jälkikäteen.
En. Välttelen ihmisten seuraa siksi, että suurin osa ihmisistä on äärimmäisen rasittavia enkä ole tippaakaan kiinnostunut heistä. Ja ainahan puhutaan, teki niin tai näin. Yritä olla miettimättä liikaa, sillä tuo kertoo vain heidän omista vajavaisuuksista eikä sinusta.
Itse välttelen ihan ulkonäköni takia. Huomenna töissä noin 10 työntekijän palaveri ja hirvittää ajatus tuosta sillä mun on pakko mennä sinne. En saa aamulla syötyä ja joudun juoksemaan varmaan lähemmäs 10 x vessassa ennen tuota palaveria :(
En mä sen takia välttele että joku alkaisi juoruamaan tai puhumaan pahaa selän takana mutta lopettaisin kyllä yhteydenpidon sellaisen kanssa joka niin tekee.
Vierailija kirjoitti:
haluat välttää sinusta selän takana pahan puhumisen? Itsellä on joskus tunne, että jos sanon jotain, niin siitä keksitään naurunaiheita ja jos en sano mitään tai puhun vähemmän, siitäkin keksitään pilkattavaa.
Oletko vainoharhainen minäminä tyyppi? Luuletko oikeasti, että olet niin kiinnostava, että joku jaksaisi puhua sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vainoharhainen minäminä tyyppi? Luuletko oikeasti, että olet niin kiinnostava, että joku jaksaisi puhua sinusta?
Oletko orpo?
No en, vaan siksi, ettei elämäni ole mielenkiintoista. Pitäisi pursuta puheenaiheita, mutta tällainen kotona viihtyvä telkkarinkatsoja on vaan niin boooooring ystävänä. Nyt saa olla ihan rauhassa tylsä möllöttäjä.