Pitääkö ihmisen harrastaa jotain?
Kerroin rehellisesti yhelle miehelle etten harrasta mitään niin sen mielenkiinto lopahti samantein.
Kommentit (14)
Onhan tämäkin AV:lla palstailu harrastamista.
Hanki -ap- hiiliteräspannu - sitä hoitaessa ja rasvapolttaessa et muuta harrastusta tarvitsekaan...
Naisen suusta väitteesi mielenkiinnon lopahtamisesta ei ole uskottava. Miehet eivät ole noin pinnallisia ja onhan sinullakin billu.
Kyllähän jokin intohimo pitää olla. Joillekin se on työ, joillekin harrastus, joillekin joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jokin intohimo pitää olla. Joillekin se on työ, joillekin harrastus, joillekin joku muu.
Niin intohimo on eri asia kuin harrastaminen.
Vierailija kirjoitti:
Naisen suusta väitteesi mielenkiinnon lopahtamisesta ei ole uskottava. Miehet eivät ole noin pinnallisia ja onhan sinullakin billu.
Miehet ei pinnallisia? Eräs mies sanoi mulle ettei voisi koskaan seurustella kaltaiseni naisen kanssa koska mulla ei ollut hänen mielestään yhtään kunnianhimoa koska olin ”vain” sihteeri ammailtaan. Hän itse opiskeli lääkäriksi ja halusi kumppaniksi vain naisen joka oli käynyt yliopiston
Vierailija kirjoitti:
Noh,tämän mielenkiinto lopahti.
Harrastin 40v töitä,kotitöitä ja työajan loppuvuosina lastenlastenhoitoa.Nyt täysikäisenä harrastan kävelyä,juoksua,lukemista ,elokuvia maalausta ,tanssia ,käyn salilla,,,siis ihan mielialan ja fiiliksen mukaan.Ei tarvitse harrastaa pakkotahtisesti mitään , vaan tehdä sitä mikä miellyttää ja mihin kunakin aikakautena on energiaa.
Pitää olla harrastus kun muuten menee riippalokeroon.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi harrastaa irtosuhteita.
Minä harrastan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo pakko jos ei halua. Mielestäni asia on hyvä kertoa rehellisesti mutta voit tietysti pohtia esim. että olisitko valmis koittamaan jotain mielenkiintoisen ihmisen opastuksella. M37.
Ei se ole poissuljettu ajatus mutta ilmeisesti rehellisyys on pahasta.
Tottakai kannattaa. Liikaa on näitä joilla ei ole mitään kiinnekohtaa elämässä.
Varsinkin jos ei ole työtä, aikaa voi rytmittää lukukaudella, kursseilla ym.
Ei sitä vielä aivan nuorena tajua, mutta pitkällä aikavälillä, kaikki eletty, taidot ym. Niistä on hyötyä myöhemmin.
Voi myös tavata mukavia ihmisiä.
Varsinkin jos on huono itsetunto, on hienoa kun huomaa pärjäävänsä ryhmän jäsenenä. Eli varsinkin liikuntaharrastus on pelkkää plussaa.
Ei oo pakko jos ei halua. Mielestäni asia on hyvä kertoa rehellisesti mutta voit tietysti pohtia esim. että olisitko valmis koittamaan jotain mielenkiintoisen ihmisen opastuksella. M37.