Mitä toivot joululahjaksi?
Mitä toivot joululahjaksi?
...
Minun toiveeni:
1. Syy elää.
2. Rahaa.
3. Pyjama.
...
Toiveeni numero yksi on turha koska sitä ei voi saada, sitä ei ole olemassakaan. Toiveeni numero kaksi on turha koska ei kukaan minulle rahaa anna, ja itselleen on mahdoton antaa rahaa (ei se mitään hyödytä jos siirrän yhdeltä tililtäni rahaa toiselle tililleni). Toiveeni numero kolme toteutin jo nyt, eli annoin itselleni pyjaman jo nyt, koska en ymmärrä miksi lahjoja tulisi antaa juurikin jouluna (en myöskään ymmärrä miksi lahjoja tulisi antaa juurikin syntymäpäivänä). Jouluna en anna kenellekään mitään. Milloin vain muulloin annan kenelle vain mitä vain. Nyt tahdoin pyjaman joten nyt annoin itselleni pyjaman.
PS. Kuinka pian suomalaiset alkaa sanoa "pyjaman" sijaan "pajama" niinkuin amerikkalaiset sanoo?
Kommentit (14)
Terveyttä, en mitään muuta. Tai itse asiassa myös sitä, että vaikka syöpä uusiutui, näkisin vielä seuraavankin joulun.
Toivoisin tänäkin vuonna kallista Diorissimo-hajuvettä, mutta ei sitä kukaan minulle tule ostamaan. Säästän rahaa ja ostan sen itse joskus.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Yhteistä tekemistä perheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Terveyttä, en mitään muuta. Tai itse asiassa myös sitä, että vaikka syöpä uusiutui, näkisin vielä seuraavankin joulun.
Tarkoitat varmaan että syöpä EI uusiutuisi?
Itse toivoisin sitä että ruoka maistuisi yhtä hyvältä kuin joskus vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Yhteistä tekemistä perheen kanssa.
Joo mutta kukaan ei anna tätä. Kaikki antaa vain turhaa krääsää. Ihmiset on idiootteja.
Yksi halaus on arvokkaampi kuin kymmenen iphonea.
Hiljaisuutta ja perinteitä oman pienen perheen kesken. En tiedä toteutuuko, riippuu siitä kertooko mies suvulleen meidän olevan maisemissa vai ei 😀.
Missään nimessä en tahdo mitään paketteja.
Työpaikan. Ei ole vielä tähän mennessä toive toteutunut.
Terveyttä ja taloudellisen turvallisuuden.
Vietetään uuden kumppanin kanssa joulua yhdessä, on hänelle ensimmäinen joulu ikinä. Jo se, että saan antaa hänelle tämän kokemuksen, on tarpeeksi joululahjaa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan että syöpä EI uusiutuisi?
Itse toivoisin sitä että ruoka maistuisi yhtä hyvältä kuin joskus vuosia sitten.
Tarkoitan juuri sitä mitä kirjoitinkin. Syöpä uusiutui, toivon että silti olisi vielä ainakin vuosi elinaikaa.
Joo, toivotaan vielä lisää turhaa tavaraa!
Samaa kuin joka vuosi: en mitään. Silti tyhmät ihmiset antaa mulle jotain. Aina sama juttu.