Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla lukea viestejä ja sähköposteja enkä useimmiten myös vastata puheluihin

Vierailija
19.11.2018 |

Pakenen av:lle juttelemaan. Alan joutua kohta jo pahoihin vaikeuksiin asian takia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut samanlaisia kommentteja aiemminkin. Varsinkin puhelimeen vastaaminen on monelle vaikeaa.

Ärsyketulva, masennus?

Itse en vastaa puhelimeen, ellei joku läheinen soita. En päiviin avaa meseäkään.

Vierailija
2/15 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä onko tuo sen haitallisempaa, kuin notkua somessa. Olet suojassa paljolta turhalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paljon olis asioita, joita olisi pakko hoitaa ja en pysty. Myöhästyn deadlineista ja aiheutan stressiä ja tuskaa toisille. Se, että tiedostan asian lisää vaan painetta ja viivyttelen yhä enemmän. Toivon, että pystyisin joskus järjestämään stressitömämmän elämän niin, että tarvitsee mahdollisimman vähän reagoida toisiin ja moni ei tarvisi minua vastuullisiin asioihin. Ap

Vierailija
4/15 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko parisuhteessa?

Vierailija
5/15 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko parisuhteessa?

En - Ap

Vierailija
6/15 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut samanlaisia kommentteja aiemminkin. Varsinkin puhelimeen vastaaminen on monelle vaikeaa.

Ärsyketulva, masennus?

Itse en vastaa puhelimeen, ellei joku läheinen soita. En päiviin avaa meseäkään.

Varmaan joo noi molemmat vaivaa, ärsyketulva ja masennus. Ap

Vierailija
7/15 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään uskalla vastata puhelimeen ellei soittaja ole joku todella tuttu henkilö ja sekin tuottaa usein vaikeuksia. Ahdistaa kun taas tuli kutsu johonkin pippaloihin toiselle paikkakunnalle ja tiedän jo nyt etten voi mennä. Taas joutuu selittelemään jotain kun helpompi olis vain olla omassa rauhassa ilman että on tilivelvollinen kenellekkään. Ei ole tuo sosiaalisuus koskaan ollut mun juttu. Itse tapaan ihmisiä silloin kun itsestä hyvältä tuntuu mutta jos etukäteen kerrotaan joku päivämäärä niin se alkaa ahdistamaan.

Vierailija
8/15 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juon teen ja hautaudun peittoihin hetkeksi, että jaksan myöhemmin mennä kelaan tulostamaan ennen neljää ja palauttaa kirjat. Puheluiden soittamista en enää edes ajattele tänään, pitäisi kyllä. Illalla vastaan yhteen viestiin vaikka väkisin. Ap

Vierailija
9/15 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en uskalla lukea viestejä, vastata puhelimeen, sähköposteja en muista ja kirjeitä en uskalla avata.

Vierailija
10/15 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on viestejä.

Kannattaisiko tilanteesta puhua ammattiauttajan kanssa? Ainakin laskut on avattava ja maksettava.

Läheisenne huolestuvat, jos eivät saa teihin yhteyttä.

Vierailija
11/15 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin on viestejä.

Kannattaisiko tilanteesta puhua ammattiauttajan kanssa? Ainakin laskut on avattava ja maksettava.

Läheisenne huolestuvat, jos eivät saa teihin yhteyttä.

Joo, varmaan pakko mennä terapiaan, tuntuu vaan raskaalta saada prosessi käyntiin. Laskut on jotenkuten maksettu, tosin myöhässä turhaan. Ap

Vierailija
12/15 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kun täytin Kelaan yhden hakemuksen väärin ja sitten piti hakea siihen muutosta ja laittaa selittelyä taas uudestaan. Hävettää vaikka ei ne työntekijät varmaan henkilökohtaisesti asiaa ajattele. Olen varmaan sekaisin.

Vierailija
13/15 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta paljon olis asioita, joita olisi pakko hoitaa ja en pysty. Myöhästyn deadlineista ja aiheutan stressiä ja tuskaa toisille. Se, että tiedostan asian lisää vaan painetta ja viivyttelen yhä enemmän. Toivon, että pystyisin joskus järjestämään stressitömämmän elämän niin, että tarvitsee mahdollisimman vähän reagoida toisiin ja moni ei tarvisi minua vastuullisiin asioihin. Ap

Aloita tärkeimmästä, ja aloita heti. Pääset alkuun jo sillä ettet vilkuile av:lle pitkin päivää. Täällä ei mikään muutu vaikka olisit pari tuntia off-line, mutta oma olosi paranee kun saat asiat tehtyä. Toimi heti!

Vierailija
14/15 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä auttoi ADHD-lääkitys. Samalla lähtivät tuntikausien jumitukset sekä masennusoireet, kun nykyään vain ajattelen jotain asiaa ja sitten alan tekeen.

Vierailija
15/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös?