Työelämä väsyttää
Mulla menee töissä ihan loistavaasi. Olen niinsanotusti arvostettu työpaikallani, sekä ylemmät että alaiset ja kilpalevien firmojen väkikin arvostavat, ihan jopa kansainvälisestikin.kaikkeea kivaa jaaahienoa on menossa ja minulla onmahdollisuus thd asioita, joilla on väliä, pitkällä tähtäimellä. Olen juuri saanut/saamassa ylennyksen isoon johtoon - ylnnyksen, jota olen tavoitellut ja jonka eteolen tehnyt töitä vuosikausia, ja joka mahdollistaa taas uusien entistä merkitykselllisempien asioiden tekemisen.
Ja olen niin väsynyt. Yhtäkkiä en ole edes varma, haluanko sitä ylennystä. En tiedä, jaksanko sittenkään, tai välitänkö edes. Tai osaanko.
Kommentit (4)
Samoja fiiliksiä työelämästä. Viime viikon paras uutinen oli, kun kuulin että meillä alkaa yt-neuvottelut. Huonoin se, kun selvisi ettei se koske minun tiimiä. Tähän on tultu. Finanssi-ala.
Joo aapeella on kannollt määräaiikaisia sopimuksi ja oon. Säännöllisin väliaajoin kieltäytynyt tarjotuista jatkoista salaa toivoen, että parempaa tarjousta ei tulisikaan, vaan saisi olla vähän aikaa työttömänä. Mut ei ikinä saa.
Minä olen niin onnellinen, kun vaihdoin päällikön hommat konsultin hommiin. Ei yhtään alaista vaan riittää kun hoitaa omat hommansa.
Meilläkin tulee töissä tilauksia niin maan penteleesti. Pitäisi varmaankin olla iloinen, kun on töitä, mutta koen aivan päinvastaisia fiiliksiä. Masentaa, kun tulevaisuudessa näkyy taas sitä kiirettä samojen ongelmien ja tuskailujen kanssa. Tavallaan kai toivon, että työt loppuisi joku päivä.