Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kolmevitoset tapailee: miten selvittää lapsiaihe?

Vierailija
18.11.2018 |

Jos on aluillaan oleva suhde, jossa molemmat kolmevitosia, niin miten kannattaisi selvittää lapsiasiaa? Eli onko jotain periaatteellisia näkemyksiä aiheesta, ja jos haluaa lapsia niin kuinka pian, ja jos ei halua lapsia niin onko varma kannastaan?

Tämä tuntuu todella vaikealta aiheelta ottaa esiin vähänkään varhaisemmassa vaiheessa. Tästä väärällä tavalla tai varomattomasti puhumalla voi varmastikin pilata hyvin alkaneen suhteen jopa silloin, kun molemmilla on samanlainen mielipide asioista. Toisaalta en haluaisi joutua rakastumisvaiheeseen ollenkaan, jos en tiedä toisen kantaa asiaan. Murphyn lakia mukaillen, siitä voi olla varma että jos menee rakastumaan tietämättä toisen mielipidettä tähän aiheeseen, niin suhteen osapuolten näkökulmat ovat vastakkaiset.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ihan normaalia keskustella yleisemminkin mitä elämältään haluaa ja mihin pyrkii lähitulevaisuudessa? Tällaisessa yhteydessä minä olen aina oman kantani kertonut hyvin avoimesti enkä ole ainakaan huomannut sen pilaavan mitään, olen tosin "vasta" 32v mutta tuskin tämä kovin merkittävää on.

Vierailija
2/11 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin ottaa asia puheeksi. Ei nyt ihan ekoilla tai tokilla treffeillä ellei tule luontevasti puheeksi muun keskustelun keskellä, mutta aika pian kuitenkin. Sitä voi kysyä ihan suoraan. Kolmevitoset on jo aikuisia ja ymmärtävät asian tärkeyden parisuhteen kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan normaali kysymys? Mä kysyin ton aina ekoilla Tinder-treffeillä. Onhan se tärkeä asia!

Vierailija
4/11 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole ihan normaalia keskustella yleisemminkin mitä elämältään haluaa ja mihin pyrkii lähitulevaisuudessa? Tällaisessa yhteydessä minä olen aina oman kantani kertonut hyvin avoimesti enkä ole ainakaan huomannut sen pilaavan mitään, olen tosin "vasta" 32v mutta tuskin tämä kovin merkittävää on.

Miten olet ottanut aiheen esille, millä sanoilla? Entä jos mielipiteet on eronneet, niin onko löytynyt se kuinka paljon näkemykset eroavat? Näissähän on aste-eroja, toiset ovat järkähtämättömiä ja toiset enemmänkin punnitsevat kantojaan.

Vierailija
5/11 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta kuin ottaa asia puheeksi. Ei nyt ihan ekoilla tai tokilla treffeillä ellei tule luontevasti puheeksi muun keskustelun keskellä, mutta aika pian kuitenkin. Sitä voi kysyä ihan suoraan. Kolmevitoset on jo aikuisia ja ymmärtävät asian tärkeyden parisuhteen kannalta.

Miten pian ja millaisessa tilanteessa?

Vierailija
6/11 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pian ja millaisessa tilanteessa?

Itsehän olen kysynyt joskus jo ekoillakin treffeillä, ruokaillessa. Eikä vastapuoli hätkähtänyt kysymystä. Ihan suoraan sanottuna en odottelisi edes viikkokausia tuon kysymyksen kanssa, sen verran iso asia kyseessä.

Vierailija
7/11 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se on aina selvinnyt tinder-matchien kanssa jo ennen ekoja treffejä. Jos toinen on ihan ehdoton asiassa ja ajatukset eroavat, niin miksi tuhlata kummankaan aikaa yhtään enempää. Kannattaa vaan ihan suoraan kysyä.

Vierailija
8/11 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin se on aina selvinnyt tinder-matchien kanssa jo ennen ekoja treffejä. Jos toinen on ihan ehdoton asiassa ja ajatukset eroavat, niin miksi tuhlata kummankaan aikaa yhtään enempää. Kannattaa vaan ihan suoraan kysyä.

Voitko laittaa ihan konkreettisen esimerkin miten tällainen keskustelu on mennyt, jos niitä kerran on keskusteltu jopa ennen ekoja treffejäkään?

Vierailija
9/11 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet ottanut aiheen esille, millä sanoilla? Entä jos mielipiteet on eronneet, niin onko löytynyt se kuinka paljon näkemykset eroavat? Näissähän on aste-eroja, toiset ovat järkähtämättömiä ja toiset enemmänkin punnitsevat kantojaan.

Tarkat sanat nyt riippuu aina edellisistä sanoista, ei mulla siis mitään valmiiksi mietittyä puhetta ole. Jompikumpi kysyy toiselta mitä elämältään haluaa, kutakuinkin kirjaimellisesti noin (sanamuodot toki muuttaen), johon toinen sitten antaa vastauksensa. Ja mielestäni aina ekoilla treffeillä on tästä puhuttu enkä näe syytä pitkittää, en halua kiinnostua enempää saatika kiintyä ihmiseen jonka kanssa yhteinen tulevaisuus ei ole vaihtoehto. Jos kuulostaa siltä, että ei olla ihan täysin samalla mutta ei täysin eri sivuillakaan niin täydentävillä kysymyksillä siihen on aina selvyyden saanut, tämähän on keskustelu?

Vierailija
10/11 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty keskustelemaan deittisi kanssa tulevaisuuden suunnitelmista ja perhehaaveista niin vaihda deittiä. Mistä te sitten keskustelette?

Yleiseksi ohjeeksi antaisin parisuhdemarkkinoille että lopeta kumppaniehdokkaiden mielistely ja omien toiveiden vähättely. Löydät vain itsellesi epäsopivan kumppanin, jonka kanssa olet onneton, jos et saa suutasi auki.

Vierailija
11/11 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta....Totta kai voit ottaa asian puheeksi. Oletko mykkä tai tavallistakin tyhmempi, kun sulle pitää ihan tarkat sanatkin suuhun suunnitella?!

Ei sinun tarvitse vihjata haluavasi hänen kanssaan lapsia, sen kun vaan juttelette siitä, mitä haluatte elämässänne.

Millaisia tulevaisuudenhaaveita sinulla on? Missä haluaisit asua? Aiotko työskennellä lopun ikääsi xxxxx:n ammatissa. Haluatko lapsia, kuinka monta?

Siitä, mitne järkkymätön on lapsettomuuden suhteen on aika paha mennä takuuseen. Tiedän äiti-ihmisiä, jotka ovat nuorempana olleet vankkumattomia veloja, mutta sittemmin muuttaneet mielensä. Sitå tapahtuu. Siksi en ehkä alkaisi kauheasti siitä jankata: jos toinen sanoo, ettei halua lapsia, niin se on senhetkinen kanta, ja sillä hyvä. Jos sinä halut, kannattaa vaihtaa maisemaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi