Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä lapsuutta

Vierailija
18.11.2018 |

Minulla on jatkuvasti ikävä ala-astetta ja lapsuutta, ja myös yläastetta. Ala-asteella olin yksinäinen, mutta elämä oli muuten ihanaa ja olin onnellinen kun koulun jälkeen tiesin pääseväni taas mummolaan ja mummo olisi keittänyt kahvit valmiiksi. Elämä oli huoletonta ja mukavaa. Ikävä leikkimistä, mummolaa, mukavaa koulua ja kivoja opettajia, sitä yleistä tunnelmaa mikä pienessä kyläkoulussa oli. Saisinpa edes yhden päivän niiltä ajoilta takaisin. Olen nyt 16 ja lukiossa. Aikuistuminen ahdistaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä vielä keinumaan vanhan koulun pihalle ja katsoa lastenohjelmia. :(

Ap

Vierailija
2/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mennä vielä keinumaan vanhan koulun pihalle ja katsoa lastenohjelmia. :(

Ap

Lastenohjelmia voi katsoa kuinka vanhana vaan.

-m34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen. Aina tilanteen käydessä liian ahdistavaksi ajan pippelini karvat ja taas olen hetken pikkupoika!

Vierailija
4/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät tiemättäsi elämäsi parhaita vuosia juuri nyt. Toivottavasti osaat nauttia elämästäsi juuri nyt.

Itse kaipaan takaisin lukioaikaan ensirakastumisineen, ihastumisineen, kun pussailu jonkun pojan kanssa oli maatajärisyttävä kokemus, sitä kun 18-vuotiaana oli mielettömän hienoa päästä yökerhoihin tanssimaan läpi yön, sitä kun oli vielä nuori, nätti ja elämä täynnä mahdollisuuksia.

Vierailija
5/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen oloni vanhaksi ja rumaksi enkä nauti tästä nuoruudesta ollenkaan. Vanhenemisessa ei ole mitään kivaa. En enää osaa samalla tavalla katsoa lastenohjelmiakaan, ei niistä osaa enää samalla tavalla innostua vaikka haluaisi. :(

Ap

Vierailija
6/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet, että sinulla on nyt ongelmia ja kaipaat nyt lapsuutta, niin odotapas kun lähestyt neljääkymmentä. Silloin sinulla vasta on ongelmia.

Vierailija
7/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako tuo karvojen ajo oikeasti?

Vierailija
8/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ikääntyminen surettaa ja pelottaa.

Ap

Vierailija
9/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin jo pääseväni eläkkeelle. Valitettavasti siihen on vielä 20 vuotta aikaa.

Vierailija
10/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat lapsen, voit saada onnea tekemällä kaipaamiasi asioita hänen kanssaan. Toki aikuisuuteen kuuluu paljon työtä myös, mutta ainakin minä olen nauttinut lasten kanssa puuhailusta. Olin lapsena tosi mielikuvitusrikas ja olen edelleen sitä, joten lapset saavat tehdä kaikenlaista hauskaa.

Vierailija
11/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua tehdä lapsia tänne kärsimään.

Haluaisin itse olla lapsi. Sitä hiolettomuutta kaipaan, ei vanhempi voi olla huoleton. Täytyy huolehtia ja ottaa vastuusta lapsista.

Ap

Vierailija
12/12 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan