Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää näköjään taas mykkäkoulua. Eikö se ole henkistä pahoinpitelyä?

Vierailija
18.11.2018 |

Ongelmista ei voida puhua ja ongelmat ovat ilmeisesti vain minun päässäni. Kaikki on hyvin jos kaikki menee miehen ehdoilla. Sitten jos sanon, että minua jokin asia harmittaa, niin taas muka valitan turhasta, hän ei jaksa kuunnella, alkaa kännykän tuijotus ja mykkäkoulu.

Esimerkiksi eilen olisin illalla halunnut viettää aikaa yhdessä (ihan vaikka jutellen ja pussaillen, olisi omasta puolestani voinut erittäin mielellään seksiinkin johtaa) kun koko viikon on aikataulut menneet ristiin, mutta ei. Mies halusi pelata ja pelaamisen jälkeen halusi tuijottaa puhelintaan. Yritin kokeilla kepillä jäätä, että josko voitaisiin kuitenkin tehdä jotain yhdessä, mutta ei. Rupesin sitten itse katsomaan leffaa kuulokkeet päässä ja kävin sen jälkeen nukkumaan, koska en jaksa aina taistella huomiosta milloin minkäkin laitteen tai pelin kanssa.

Tänään näyttäisi olevan mykkäkoulu päällä. Ilmeisesti minun olisi pitänyt odottaa, että mies kyllästyy tekemään mitä sitten tekikin, sen jälkeen antaa läheisyyttä ja käydä itse seksinpuutteessa nukkumaan. Pääasia, että mies on saanut mitä haluaa ja että en ole pilannut tunnelmaa valittamalla mistään.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies siis mököttää? Eikö ap:ta kiinnosta saada selville vai oliko tämä pelkkä sunnuntaisatu?

Mököttää, koska suuttui siitä, että minä olisin eilen halunnut huomiota häneltä, kun hän halusi pelata, joten kokee että rajoitan hänen elämäänsä.

Ap

Hän siis itse sanoi näin? Hienoa, mykkäkoulu on ohi. 

Ei, vaan tiedän kokemuksesta. Tämä ei todellakaan ole ensimmäinen kerta.

Ap

Et itse asiassa tiedä. Luulet tietäväsi. Etkä uskalla kysyä. Otapa nyt oikein reipas asenne, mene miehen luo, ota katsekontakti ja sano ihan vaan näin:

"Musta tuntuu että olet aika hiljainen tänään. Mistä se johtuu? Oletko vihainen?"

Siitä lähtee asiat selviämään.

Vierailija
22/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä, AP olet täysin syytön ja viaton ko. mykkäkouluun?

Et ole tehnyt yhtään mitään mikä sen on aiheuttanut?

Voi sunua raukkaa !

Uhriutumisesi on kyllä erinomaista ja naisille tyypillistä, tuohon ei kyllä yksikään mies pysty, onneksi olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sunua raukkaa !

Uhriutumisesi on kyllä erinomaista ja naisille tyypillistä, tuohon ei kyllä yksikään mies pysty, onneksi olkoon.

Vaikka AP olisi tehnyt mitä niin mitä miehen mykkäkoulu auttaa? Tai miksi se olisi hyväksyttävää? Mykkäkoulu ON henkistä väkivaltaa.

Vierailija
24/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sunua raukkaa !

En reagoinut kuten mies olisi toivonut enkä muutenkaan täyttänyt hänen kaikkia toiveitaan omieni kustannuksella.

Ap

Vierailija
25/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu ja pihtaaminen on kyllä niitä pahimpia ominaisuuksia minunkin miehessäni. Ai että kun ärsyttää välillä. Mutta kun se on muuten niin ihana ja tekee kotityöt ja hoitaa lapset niin silti jaksan sitä katsella. Jos joku keksii miten nuo tavat saisi loppumaan niin olisin kiitollinen..

Vierailija
26/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mykkäkoulu ja pihtaaminen on kyllä niitä pahimpia ominaisuuksia minunkin miehessäni. Ai että kun ärsyttää välillä. Mutta kun se on muuten niin ihana ja tekee kotityöt ja hoitaa lapset niin silti jaksan sitä katsella. Jos joku keksii miten nuo tavat saisi loppumaan niin olisin kiitollinen..

Kallonkutistaja voi auttaa... väkivaltaan ei oikein muuta ratkaisua ole...ja aina ei sekään auta

Vierailija
27/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä joo ihmeteltävä tota, että illat pitkät huudellaan mikkiin jollekkin itäsuomalsisille nasaaliäänisille asbergereille ohjeita vihollisen tappamisesta. Sitten matsien välissä kun herralla joutuu olemaan 45 sec ilman tekemistä, minun pitäisi lopettaa asiat joita olen tekemässä ja antaa äijälle huomiota. Eli olla käytettävissä aina ja vain silloin kun hänelle sopii.

Harrastetaan ehkä kerran viikossa seksiä, kun mies jatkuvasti pelaa liian myöhään.

Edellisellä miehellä jäi vähintään kerran viikossa työpäivä välustä, koska pelasi liikaa. Jätin hänet siinä vaiheessa, kun hän tutustui MTG:hen, jättäen työssäkäynnin yli viikoksi.

Olen itse melkoinen nörtti, mutta elämässäni on paljon muutakin. Näitä virtuaslipaskassa vellovia miehiä katsellessa alkaa tuntua siltä, että seuraavan poikaystävän kriteerinä on:

- Ettei tiedä mikä on imgur, reddit, 4chan

- Omistaa maksimissaan yhden näytön

- Ei omista mitään autistista vaihtuvin ledivaloin loimuavaa näppäimistöä

- Ei osaa koodata

- Pitää tietokonepelejä lapsellisina

- Tykkää urheilusta yhtä paljon kuin minä

Vierailija
28/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttimiehet on ihania.

Vierailija
29/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nörttimiehet on ihania.

No eivät kyllä ole, luitko edellisen viestini?

Vierailija
30/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nörttimiehet on ihania.

Luin. Huomiota kerjäävä nainen ei saa huomiota.

Vierailija
31/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies siis mököttää? Eikö ap:ta kiinnosta saada selville vai oliko tämä pelkkä sunnuntaisatu?

Mököttää, koska suuttui siitä, että minä olisin eilen halunnut huomiota häneltä, kun hän halusi pelata, joten kokee että rajoitan hänen elämäänsä.

Ap

Hän siis itse sanoi näin? Hienoa, mykkäkoulu on ohi. 

Ei, vaan tiedän kokemuksesta. Tämä ei todellakaan ole ensimmäinen kerta.

Ap

Et itse asiassa tiedä. Luulet tietäväsi. Etkä uskalla kysyä. Otapa nyt oikein reipas asenne, mene miehen luo, ota katsekontakti ja sano ihan vaan näin:

"Musta tuntuu että olet aika hiljainen tänään. Mistä se johtuu? Oletko vihainen?"

Siitä lähtee asiat selviämään.

Ahaha tällä kirjoittajalla ei selvästi ole kokemusta murjottavista miehistä. :D Eiköhän jokainen tuota ole kokeillut. "Ei mua mikään vaivaa" ja murjotus jatkuu.

Vierailija
32/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nörttimiehet on ihania.

Aivan. Eli kun mies jättää viikon käymättä töissä koska pelaa, huomiota kerjäävä nainen on ongelma? :D Aika reach, mutta misogynialasien läpi tarkasteltuna kai mikä tahansa on mahdollista.

Vierailija
33/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nörttimiehet on ihania.

Aivan. Eli kun mies jättää viikon käymättä töissä koska pelaa, huomiota kerjäävä nainen on ongelma? :D Aika reach, mutta misogynialasien läpi tarkasteltuna kai mikä tahansa on mahdollista.

Itseään kunnioittava nainen ei alennu kerjäämään huomiota.

Vierailija
34/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla mykkäkoulu on henkistä pahoinpitelyä? Ihan rehellisesti ihmettelen, en ole ikinä kuullut tuollaista.

Itse olen nainen, ja "mykkäkoulua" pidän lähes aina riidan yhteydessä. En siis siksi, että haluaisin mököttää ja kiukutella lapsellisesti.

Pitänyt sitä eräänlaisena puolustusmekanismina.

Vihaisena mieheni aina huutaa ja haukkuu minua, aina kun olen yrittänyt puolustautua tai selvittää asioita, huutaa päälleni ja provosoituu haukkumaan lisää.

Siispä olen alkanut olemaan aivan hiljaa, katson vaikka telkkaria ja esitän kuin en huomaisikaan häntä. Yleensä ei jaksa loputtomiin yksin riidellä.

Sitten kun on rauhoittunut ja pyytää usein anteeksi, suostun keskustelemaan.

Millä tavalla henkistä pahoinpitelyä siis?

Vierailija
35/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita poliisi.

Kyllä mä tuossa tilanteessa ennemmin soittaisin lehteen ja tiedustelisin mahtaisiko edes niitäkään siellä kiinnostaa. Naiset saa omasta mielestään mykkäkoulua pitää ja koipiensa pihdit kiinni seksillä kiristäen ja sehän onkin sitten ihan OK. Mutta kun mies tekee samaa ja akka saa maistaa oman lajinsa lääkettä, niin alkaa jumalaton ulvominen henkisestä pahoinpitelystä ja ollaan heti jo posliineille soittelemassa.

Tasa-arvot ja sitä rataa joo-o . . . .

Vierailija
36/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä tätimies

HuH ! Jos olisikin S E T Ämies, niin tuosta pitäisi olla jo huolissaan minkälaista maine haittaa se tekisi kaikille setämiehille.

Vierailija
37/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte harrastaneet aamuseksiä ja kaikki olisi taas hyvin. 

Siis ihan turhaa mykkäkoulua...

Vierailija
38/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla mykkäkoulu on henkistä pahoinpitelyä? Ihan rehellisesti ihmettelen, en ole ikinä kuullut tuollaista.

Itse olen nainen, ja "mykkäkoulua" pidän lähes aina riidan yhteydessä. En siis siksi, että haluaisin mököttää ja kiukutella lapsellisesti.

Vihaisena mieheni aina huutaa ja haukkuu minua, aina kun olen yrittänyt puolustautua tai selvittää asioita, huutaa päälleni ja provosoituu haukkumaan lisää.

Siispä olen alkanut olemaan aivan hiljaa, katson vaikka telkkaria ja esitän kuin en huomaisikaan häntä. Yleensä ei jaksa loputtomiin yksin riidellä.

Onpas ikävän kuuloinen suhde. En katselisi tuollaista huutajaa päivääkään.

Vierailija
39/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas ikävän kuuloinen suhde. En katselisi tuollaista huutajaa päivääkään.

Miten niin ikävän kuuloinen suhde? Ihmisillä on erilaisia tapoja riidellä. Tuossa suhteessa on löytynyt keino ratkaista asiat. Vai oletko sitä mieltä, että kummankin pitäisi huutaa ja solvata?