Hyi syökö jotkut oikeasti näitä kaupan lihapiirakoita?
Mauttomia kuivahkoja rasvaplänttejä. Hyi sentään! Makua saadakseen pitää väliin laittaa makkaraa, juustoa ketsuppia sinappia ja ehkä jotain kurkkusaalattia tai majoneesia. Eka kerta aikuisena kun söin sellaisen kaverin luona. Sinä joka syöt niitä niin miksi syöt??
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vain äärimmäisessä hädässä, ja silloinkin löytyy yleensä jotain parempaa ja terveellisempää.
Ovat tosiaan aivan pilalla nykyajan eineslihapiirakat, hyi. Surkean vähän täytettäkin, ja keitetty ties missä jäteöljyssä.
No johonkinhan se jäteöljykin pitää sijoittaa, kierrätys kun on päivän sana. Vai mereenkö ne pitäis dumpata?
ne pyöreet lihapiirakat on parhaita, ihanan rasvasia 💕
Vierailija kirjoitti:
En oo syönyt lihiksiä sen jälkeen, kun ei enää saanut Elannon suorakulmion muotoisia. Niissä oli makua. Tästä on varmaan useita vuosikymmeniä :)
Ne oli lapsena mun lemppareita... oi niitä aikoja.
Sit myöhemmin kuulin koulukaverilta yhden pienen paikallisleipomon torikahvion tosi hyviä lihapiirakoista, niissä oli rapea paistopinta ja maukas ohra-jauhelihatäyte. Sitä leipomoa ei enää ole enkä sen jälkeen ole lihapiirakoita syönytkään. Kun hyvään tottuu niin huonompaa ei tahdokaan :)
Jostain syystä lihapiirakoista tulee aina Tampere mieleen.
Oi vitsi ku alko haluttaa lihiksiä. Slurps
Pakkohan kauppojen on pitää lihiksiä hyllynkoristeina, kun kansa vaatii. Tappiota tulee hirveesti, mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Älä osta niitä mauttomia kuivahkoja rasvaplänttejä, osta hyviä lihapiirakoita.
Minä lutustelen vain niitä tahmeita lihapiirakoita jotka tuoksuvat jo hieman sillille.
Ovat löysempiä ja maukkaampia.
Suosittelen.
Meillä mies ei oikeastaan muuta syökään (syö kylmänä kun ei jaksa mikrottaa kuulemma). Ei kelpaa normi kotona tehty ruoka ym. Vetelee noita aivan koko ajan, jopa aamupalaksi. En jaksa nalkuttaa asiasta kun ei kuitenkaan kuuntele. Itse tykkään kyllä joskus syödä lihapiirakoita, mutta en tosiaankaan joka päivä tai edes joka viikko.
Lihapiirakastavtuleenparempaa grillissä. Mikrossa lämmitetty on löysä lötkö, ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Lihapiirakastavtuleenparempaa grillissä. Mikrossa lämmitetty on löysä lötkö, ei hyvä.
Kuvitelkaa tuohon välilyönnit, Tällä padillä osuu aina ohi
En syö kun luin että niihin oli laitettu sydäntä,
Grillissä lämmittää että pinnasta tulee rapea.
Laitan pannuun voita kun paistan lihapiirakan. Sulatejuustoa ja ketsuppia sitten päälle 😋
Mie syön! Kerran vuodessa. Tulee opiskeluajat mieleen. Kaavin aina lihan pois ja juusto tilalle.
Jotkut tuotteethan on kaupassa tosiaan vain hämäykseksi. Kaikki ostavat pelkästään niiden vieressä olevia tuotteita, tuntien tyytyväisyyttä järkevästä päätöksestä. :)
Minä jo mietinkin että mistä sitä ilmaista safkaa tulee. Kiitoksia paljon.
ps. Voisko saada jotain mausteita kans?