Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnat jotka nälvivät muita selän takana

Vierailija
18.11.2018 |

Tunnen pariskunnan joka selkeästi naureskelee muille selän takana, he keskustelevat esimerkiksi illanistujaisissa asiallisesti muittrn kanssa, mutra välillä olen huomannut heidän pyörittelevän toisilleen silmiään tms. Olen enemmän tekemisissä pariskunnan naisen kanssa ja välillä huomaan hänen palaavan johonkin asiaan mistä on aiemmin ollut puhetta ja minulle tulee olo, että hän on nauranut keskustelumme jälkeen asiaa miehensä kanssa. Elämme hyvin erilaisissa elämäntilanteissa ja oma tilanteeni yksinhuoltajana on välillä erittäin tiukka, mutta olen todella onnellinen ja tyytyväinen elämääni. En pidä pariskuntaan enää niin tiivistä yhteyttä, kun olen huomannut tämän alentuvan suhtautumisen itseeni, mutta haluaisin nyt tietää mistä tällainen voi johtua. Miksi toiset ihmiset kuvittelevat olevansa parempia kuin toiset?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläsiä pariskuntia on aivan hemmetisti, mutta ne on aina ne ”hyvännäköset” ja hoikat parit, jotka kuvittelee olevansa parempia kuin muut ja haukkuu etenkin lihavat sinkut lyttyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme