Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko pariskuntia, joissa ikäero suuri niin, että mies on huomattavasti vanhempi?

Vierailija
18.11.2018 |

Ja uusi vaimo miehen ensimmäisen liiton lasten ikäinen?
Tämä tuntuu olevan trendi, mutten tunne yhtään tällaista paria itse. Eronneita kylläkin ja uudet kumppanit ovat ihan samaa ikäluokkaa. Onko tämä sattumaa vai onko se valtava buumi, jossa keski-ikäinen mies hankkii nuoren naisen kumppanikseen sittenkään totta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tavallisten ihmisten keskuudessa on, mutta julkkisten keskuudessa näkyisi olevan.

Vierailija
2/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, kuten tunnen myös pariskuntia, joissa toinen on pitkä ja toinen on pätkä tai toinen on tumma ja toinen vaalea, toinen korkeasti koulutettu ja toinen duunari. Kertooko se paljonkin sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tällaisen pariskunnan tunsin, mutta heille tuli ero.

Vierailija
4/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuntuu olevan trendi, mutten tunne yhtään tällaista paria itse.

Ei ole mikään trendi tai valtava buumi. Miten se yleensä tuntuu olevan miehen "vika", että on nuoremoi vaimo? Eikö se vaimokin ole yhtä syyllinen, jos syyllisiä täytyy väkisin hakea?

Vierailija
5/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissä ollaan vielä ensimmäisellä kierroksella vaikka ikää on se 50+-7 vuotta. Useimpien pariskuntien ikäero on alle 3 v ja heidän lapset parissakymmenissä iältään. Yksi miehen kaveri salamarakastui noin 20 v nuorempaan naiseen. Menivät pikapikaa kihloihin ja naimisiin ja häämatkan jälkeen erosivat. Oli kuulemma tulevaisuuden toiveet niin erilaisia ja sitähän ei tietty voinut etukäteen selvittää koska panetus. Nykyisin ko kaveri seurustelee hieman itseään vanhemman yhn kanssa. Molemmilla omat asunnot jne.

Vierailija
6/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään trendi tai valtava buumi. Miten se yleensä tuntuu olevan miehen "vika", että on nuoremoi vaimo? Eikö se vaimokin ole yhtä syyllinen, jos syyllisiä täytyy väkisin hakea?

Kyllähän siinä tulee sellaiset vibat, että naisella on mt-ongelmia, on rahan perässä tai tarvitsee isähahmon jos lähtee selkeästi itseään vanhemman äijän matkaan.

Vierailija
7/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne sellaisia pariskuntia. Ne ovat harvinaisia tilastollisestikin.

Jos näet kaupungilla kävelevän sellaisen 'parin', niin kyseessä on todennäköisimmin idä ja tytär.

Vierailija
8/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä meni tunteisiin. En ole mistään syyllisistä puhunut. Tämä aihe on esillä av:lla säännöllisesti ja olen miettinyt, etten tunne tällaisia pareja itse. Kunhan mietin. Ilman syyllisiä :D

Vierailija
9/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on 23 vuotta mua vanhempi. Hänen vanhin lapsi on mua kaksi vuotta nuorempi.

Vierailija
10/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23v, mieheni 47v ja meillä on yhteinen 2v lapsi. Miehen aiemmasta liitosta olevat lapset on 26v, 24v, 14v, 10v.

Vierailija
11/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk koko ajatus..

Vierailija
12/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Ikäero noin 30 vuotta. En tiedä "syytä" miksi ovat päätyneet yhteen. Siinäpä kuitenkin näyttävät pärjäävän missä muutkin.

Vierailija
13/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 23v, mieheni 47v ja meillä on yhteinen 2v lapsi. Miehen aiemmasta liitosta olevat lapset on 26v, 24v, 14v, 10v.

Ihan uteliaisuudesta kysyn: miten tulet toimeen miehesi lasten kanssa?

Vierailija
14/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi tällaista pariskuntaa, toisessa tosin miehellä ei ole edellisestä liitosta jälkeläisiä. Olen ymmärtänyt, että ihan hyvin heillä menee.

15/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen isolla ikäerolla olevan pariskunnan, vanhempani :)  Ihan normaalin lapsuuden saivat aikaan minulle ja sisaruksilleni, ihme homma?!  Eivät vissin tienneet että palstaraadit eivät hyväksy moisia ja ovat tuomittu epäonnistumaan :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
16/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiiis...

Vierailija
17/18 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on myös huomattavan varakas.

Vierailija