Etuiletteko takxsijonossa?
Itse yritän aina livahtaa edellä seisovista yksi kerrallaan ohi. Jos tulee sanomista niin prinsessamoodi päälle.
Kommentit (15)
Eihän mikään laki määrää että jonon viimeiseksi pitäisi asettua. Autonkin voi valita jonosta mistä kohtaa haluaa.
Saahan jonoon mennä mihin kohtaan tahtoo.
Takxsijonossa? Tarkoitatko taksijonossa? En etuile, kuten en muissakaan jonoissa.
Otan taksin jonon ohi nurkan taakse eli joo
Nykyisin ei enää ole taksijonoja. Saa valita minkä taksin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän aina livahtaa edellä seisovista yksi kerrallaan ohi. Jos tulee sanomista niin prinsessamoodi päälle.
Nyt on promilleja sen verran, että suosittelen asettumaan kotisohvan puolelle. Taksijonossa ei kannata etuilla, ellei tahdo draamaa. Pitääkö sinun sitä alkoholia noin paljon kitata, että kirjoittaakaan ei enää kykene.
Kyllä . Mawashigeri lähtee heti jos joku aukoo päätään
Se nyt vaan on tyhmää jonottaa liikaa.
Nopeimmin saa auton ne jotka on jonon kärjessä, tietysti yritän sinne suoraan vaikka kysymällä joltakin alkupäässä jonottavalta tulta ja sitten unohdun siihen.
Käytän taksia työmatkoihin joskus.
Ei tarvitse etuilla eikä esittää prinsessaa, vaikka olenkin hyvin prinsessamainen. :D
Nyt uuden taksilain aikana ei ole enää taksijonoja, kuten ennen. Viimeaikoina olen ottanut suoraan auton, kun se on tullut tolpalle - jonon ohi. Naurattaa kun jono alkaa mölisemään. Ottaisivat asioista selvää.
Etuilen vaikka olisin yksin jonossa.
Aika itsetuhoista käytöstä.