Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi ”bikinikunto”?

Vierailija
17.11.2018 |

Tavallaan bikinikunto on jokaisen oman pään sisällä, mutta mikä on sinun määritelmäsi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt rajana sitä että jenkkakahvoista ylettää vielä ottamaan kiinni yhdellä kädellä.

Vierailija
2/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit mahtuu päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi hoikka, joten koko elämäni olen ollut tyytyväinen luonnolliseen bikinikuntooni. Toki vähän paremmassa tikissähän sitä aina voisi olla, mutta oma bikinivartaloni on aina valmis - biksut päälle ja se on siinä.

Vierailija
4/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pystyy ilman apua pukemaan bikinit ylleen. 

Vierailija
5/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinikunto on sitä, että oma psyyke ei estä rannalle menoa.

Terveisin 5 vuoden syömishäiriöhelvetistä selvinnyt, aivan liian monet kavereiden rantareissut välistä jättänyt

Vierailija
6/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brassi.

Vierailija
7/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulen sanan "bikinikuntoinen", niin tulee mieleen hoikka, ehkä treenattukin nainen. Sellainen mielleyhtymä vain. Jos taas mietitään että kuka on tarpeeksi hyvässä kunnossa voidakseen mennä rannalle bikineissä, niin kuka vain ken haluaa niin tehdä :D

Vierailija
8/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista määritelmää ole olemassakaan.

Vierailija
9/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheaa maharöllyä kuten minulla :s Reidetkin on paksut, mutta keskivartaloon olen enemmän tyytymätön.

Vierailija
10/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joten kommenttini voi olla joidenkin mielestä sovinistinen. Bikinikunto tarkoittaa sitä, että naisen bikinit korostavat kauniisti hänen olemustaan ja naisellisuuttaan eili naine voi olla uhkea tai hoikka ei kuitenkaan lihava, jos tämä ilmaus sallitaan.

Vierailija
11/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma kirjoitti:

Olen mies, joten kommenttini voi olla joidenkin mielestä sovinistinen. Bikinikunto tarkoittaa sitä, että naisen bikinit korostavat kauniisti hänen olemustaan ja naisellisuuttaan eili naine voi olla uhkea tai hoikka ei kuitenkaan lihava, jos tämä ilmaus sallitaan.

Mitä on naisellisuus?

Vierailija
12/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.imdb.com/title/tt1596346/mediaviewer/rm2397654528

Itse haluaisin olla tällaisessa bikinikunnossa.

Muiden bikinikunto ns. on täysin jokaisen oma asia enkä välitä tai arvostele muita.

Vierailija
13/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle henkilökohtainen bikinikunto on sitä että olen omassa normaalipainossani, enkä mitenkään erityisen pöhöttynyt.

Vierailija
14/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma kirjoitti:

No eiköhän miesten näkökulmat oo tiedossa.

Vierailija
15/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy hehtaarilaardibikinit niin sekin on bikinikunto.

Vierailija
16/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin, kunto se on huonokin kunto.

Vierailija
17/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinikunto on itselläni se, että en ole nuorenakaan pitänyt bikineitä. Olin kauan sitten Seura-lehden Aurinkotyttö ja silloin piti olla bikinit päällä. Nyt olen onnellinen mummo.

Vierailija
18/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvomaailmassa pitäisi oikeastaan puhua rantakunnosta. Itse miehenä olen aina ollut rantakunnossa, nytkin 180 cm ja 115 kg - ja tosi komia näky rannalla:)

Vierailija
19/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen että kehtaa laittaa bikinit päälle :D itse en ehkä kokisi olevani bikinikunnossa jos ois jäänyt pahat raskausarvet tai maha muuten roikkuisi. Tämä nykyinen pieni pömppä ja vähän raskauksien venyttämä iho ei niinkään haittaa, toki ois ihan kiva olla vähän timmimpi mutta elämässä on niin paljon tärkeämpiäkin asioita... Oon luonnostaan hoikka niin ei ole tarvinnut paljon asiaa miettiä :)

Vierailija
20/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.imdb.com/title/tt1596346/mediaviewer/rm2397654528

Itse haluaisin olla tällaisessa bikinikunnossa.

Muiden bikinikunto ns. on täysin jokaisen oma asia enkä välitä tai arvostele muita.

Samoin. Ja vaikka olen kropaltani tuon mallinen, en ole bikinikunnossa, koska takamus ja reidet on täynnä selluliittia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi