Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on sairas yhteiskunta

Vierailija
17.11.2018 |

400.000 suomalaista (häviäjää) syö masennuslääkkeitä. Suomi on onnellisin. Suomi on ihana paikka.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on nykyisin jo kummallinen luulosairaus. "Mä olen masentunut", "mua masentaa", "en jaksa, masentaa".

Joopati joo. Ihminen kirkkain silmin, hyvinvoivan näköisenä selittää rauhallisesti kuinka häntä nyt niin kamalasti masentaa. Eivät edes häpeä! Mielestäni sairasta itsessään. Metatason sairautta ratsasta mukamasennuksella.

Rankkoja sanoja, mutta joskus kansakuntaa täytyy herätellä; ei ole aikaa vätystellä kun asiat eivät aina mene mieluisasti.

Vierailija
2/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä on terve yhteiskunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kemikaaleja kansalle. Uskovaisille huumetta ja persuille rauhoittavia. 

Vierailija
4/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

400.000 suomalaista (häviäjää) syö masennuslääkkeitä. Suomi on onnellisin. Suomi on ihana paikka.

Ei niistä lääkkeistä varmaan hirveästi haittaakaan ole, jos sekä itsemurhat että henkirikokset ovat useamman vuosikymmenen trendillä selkeässä laskutrendissä.

Vierailija
5/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mömmöjä tässä on syötävä, että 55v. työttömänä jaksaa odottaa eläkeikää, kun töihinkään ei pääse.

Vierailija
6/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus on nykyisin jo kummallinen luulosairaus. "Mä olen masentunut", "mua masentaa", "en jaksa, masentaa".

Joopati joo. Ihminen kirkkain silmin, hyvinvoivan näköisenä selittää rauhallisesti kuinka häntä nyt niin kamalasti masentaa. Eivät edes häpeä! Mielestäni sairasta itsessään. Metatason sairautta ratsasta mukamasennuksella.

Rankkoja sanoja, mutta joskus kansakuntaa täytyy herätellä; ei ole aikaa vätystellä kun asiat eivät aina mene mieluisasti.

Minulle on tarjottu useita kertoja masennuslääkkeitä fyysisen sairauden oireen hoitoon.

Muutama vuosi piti lääkärissä ravata ennenkuin sai ihan oikeasti oireeseen vaikuttavat lääkkeet.

Sitä ennen piti kokeilla ainakin kolme erilaista masennuslääkettä.

Lääkäri perusteli niitä lääkekokeiluita sillä, että myös masennus voi aiheuttaa samanlaisia oireita kuin se krooninen sairaus joka minulla on diagnosoitu yli 10 vuotta sitten. Selittipä vielä, että itse ei välttämättä huomaa olevansa masentunut. Sitä voi olla Ihan pirteä ja hyväntuulinen vaikka olisi masentunut.

Masennuslääkkeet eivät kuitenkaan poistaneet oiretta, yksi lääke jopa pahensi sitä. Vasta oikea oireenmukainen lääkitys helpotti oiretta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan