Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut tilattua lääkärin aikaa yksityiselle

Vierailija
17.11.2018 |

Kyseltiin että maksanko itse ja olenko varma että vakuutus korvaa. Sen jälkeen kun olin vastannut kysymyksiin niin sanoi että ei voi varata aikaa, koska minulla on 23 euron lasku maksamatta. Kun kysyin mikä se on, niin selvisi että lääkärin puhelinajasta ilm. tullut. Laskua en ole saanut ja eräpäivä ollut. 10.11. lauantai. Maksutietoja en saanut mutta neuvottiin että voin paikan päällä käydä maksamassa ja sen jälkeen saa tilata lääkärinajan. Muistutuskaan ei ole tullut kun ei ole ehtinyt vielä muodostua.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oeln etistä enemmän huolissani Sotesta; joka on tähän asti vaikuttanut suurelta puhallukselta. - Jos noin muutaman kympin aiempi lasku , joka ei ole vielä perinnässä ulosotto teitse estää lääkäriin pääsyn niin, loppuu sanat kuvaamaan kiukun tunnetta. 

Vierailija
2/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen että kun tuo lasku ei ole tullut, enkä osannut sitä kaivatakaan kun aina ei puhelinajoista ole laskua tullut. Lisäksi kun mies vei tytön lääkäriin ja maksoi poskionteloiden kuvauslaskun, niin en edes osannut tietää että kaikkea ei ole veloitettu kerralla. Puhelinaika oli varattu samaan aikaan kun kuvausaika ja minä tein varauksen.

Muut perheestä voi tilata lääkäriajan mutta minä en ennen kuin saan maksutiedot ja lasku on maksettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri ei saanut aikaa, mutta sai laskun käyttämättömästä ajasta - meillä ei ole kattavaa työterveyshuoltoa, joten lääkäri pitää varata mistä saa. On siis vain minimi, mikä ei kata lääkärinpalveluja. Sai kyllä valituksen läpi, kun olivat nauhat kuunnelleet. 

Vierailija
4/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ollut akuutti ajan tarve vaan luomen poistosta kyse. Itse asiassa 10.11 on lauantai, niin sen laskun olisi kai saanut maksaa maanantaina 12.11 että 6 päivää on myöhässä. Toki luomen voin muuallakin poistattaa ja laskut aina maksettu ajallaan.

Olisi mukavaa jos ajanvaraaja näkee että lasku on erääntynyt että saisin maksutiedot ja voisin maksaa laskun.

Vierailija
5/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kannattaa varmaan käydä maksamassa se lasku tai mennä julkiselle?

Vierailija
6/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa maksaa ne laskut.

Etkö lue mitä kirjoitin? En voi maksaa jos ei ole laskua tullut ja sitä ei tiedä odottaa.

Miksi jättää tuollainen maksamatta ja lisäksi vakuutus korvaa muutenkin käynnit.

Vierailija
7/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten kannattaa varmaan käydä maksamassa se lasku tai mennä julkiselle?

Kyllä menen yksityiselle mutta muualle ja laskunkin maksan kun saan maksutiedot.

Vierailija
8/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viime lauantaina eräs lääkäri määräsi puhelimitse lääkkeen ja sanoi itse että ei laita siitä laskua, kun oletin sen tulevan, koska lääkemääräyskin.

Eniten harmittaa että lääkärit olleet hyviä ja hyvä hoito aina, mutta tuntuu että puhelinpalvelussa paljonkin parantamisen varaa. Se on keskitetty valtakunnallinen.

Sen sijaan että kohdellaan kuin rikollista niin voisi tarjota ottamaan maksutiedot selville ja lähettää ne asiakkaalle ja yleensä käyttäytyä asiakasystävällisesti.

Näinhän niitä asiakkaita menetetään kun sana kulkee.

Vierailija
9/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri viime lauantaina eräs lääkäri määräsi puhelimitse lääkkeen ja sanoi itse että ei laita siitä laskua, kun oletin sen tulevan, koska lääkemääräyskin.

Eniten harmittaa että lääkärit olleet hyviä ja hyvä hoito aina, mutta tuntuu että puhelinpalvelussa paljonkin parantamisen varaa. Se on keskitetty valtakunnallinen.

Sen sijaan että kohdellaan kuin rikollista niin voisi tarjota ottamaan maksutiedot selville ja lähettää ne asiakkaalle ja yleensä käyttäytyä asiakasystävällisesti.

Tämä on itsellä ollut ainakin Mehiläisessä ongelmana. Vaikka lääkäri itse on ehdottanut soittamista, puhelinpalvelussa ollaan todella tylyjä ja diagnoosit ym. pitää selittää muutamallekin respan ihmiselle. Tämä on suurin syy siihen, miksi tätä nykyä karttelen Mehiläistä.

Vierailija
10/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on itsellä ollut ainakin Mehiläisessä ongelmana. Vaikka lääkäri itse on ehdottanut soittamista, puhelinpalvelussa ollaan todella tylyjä ja diagnoosit ym. pitää selittää muutamallekin respan ihmiselle. Tämä on suurin syy siihen, miksi tätä nykyä karttelen Mehiläistä.

Tämä ei ollut Mehiläinen. Mutta käsittämätöntä että ei asiakaspalvelussa sytytä sen vertaa, että laskut on yleensä toista luokkaa kuin pari kymppiä. Sen sijaan voisi miettiä että kun ei tiedä missä virhe sattunut, heillä itsellään vai postilla, niin sanotaan pokkana että ei voi varata aikaa. Kai asiakkaallakin joku oikeus on jos laskua ei ole tullut ja laskukin erääntynyt sen verran, että ei edes muistutettu vielä. Ei edes kysytty olenko maksanut jo lähipäivinä että jo ei vielä heillä näy. Suoraan töräytetään että ei voi varata aikaa.

Vierailija
11/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se ei riitä että puhelimessa ollaan itseriittoisia, puhutaan asiakkaan päälle sekä määräillään ja komennetaan että syytellään.

Olen asiakkaana ystävällinen ja sopuisa, oman työni puolesta tiedostan koska saan hyvää tai tavallista palvelua ja koska menee tökeröksi.

Puhelimeen vastaaja edestaa koko yritystään.

Vierailija
12/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mehiläinen tuli ensimmäisenä itsellekin mieleen.

Vierailija
13/42 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta oli että pitäisi tänä päivänä lähteä jotain laskua maksamaan oikein paikan päälle. Luulisi että jos siellä lasku on, niin voisivat laittaa sen tiedot tekstiviestillä, sähköpostilla tai antaa ne tiedot siinä puhelimessa.

Todennäköisesti aika olisi varattu jollekin päivää ensi tai seuraavalla viikolla, niin laskun olisi saanut maksettua jo eilen maksutiedoilla.

Mielestäni aikamoinen epäluottamus asiakasta kohtaan.

Kirjauduin vielä tämän yrityksen omille nettisivuillenikin katsomaan olisiko lasku siellä. Ei näkynyt.

Epäilen onko koko laskua edes lähetetty kun kuvaus joka paikan päällä maksettiin, oli 29.10. ja sen tulos soitettiin 31.10. Ja lasku on kuulemma muodostettu 27.10. lauantaina.

Vierailija
14/42 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa maksaa ne laskut.

Kannattaisi lukea mitä kommentoi.

Vierailija
15/42 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, mutta jengi maksaa noin 350 euron vuosimaksulla terveysvakuutusta. Se on lähinnä siksi, että kerran vuodessa marraskuussa tulee flunssa ja tarvii buranaa. Maksaa 50 euroa. Sitten pahalla tuurilla tulee keväällekin joku käynti, menee vaikka nilkka tenniksessä. Sekin on 50 euroa.

Kertokaa mulle tyhmälle, että milloin alkaa pääsemään omille? Ettei "tarvitse mennä" julkiselle.

Vierailija
16/42 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin palautteen yritykselle ja odotan mitä vastaavat.

Vierailija
17/42 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin, että kun varasin magneettikuvaukseen ajan ja luin mitä lähetteessä luki, niin ajanvaraaja varasi väärän magneettikuvauksen.

Soitin uudestaan kysyäkseni kuvauksen ajankohtaa kun luvattua vahvistusviestiä ei saapunut ja varmistin vielä toiselta ajanvaraajalta että onhan oikea kuvaus varattuna.

No eipä ollut, vaan väärä.

Silti osa vastaajista on hyvin ammattitaitoisia, osa taas ihan kuin jotain extraajia vailla mitään taitoa tai palvelukykyä.

Vierailija
18/42 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topic, mutta jengi maksaa noin 350 euron vuosimaksulla terveysvakuutusta. Se on lähinnä siksi, että kerran vuodessa marraskuussa tulee flunssa ja tarvii buranaa. Maksaa 50 euroa. Sitten pahalla tuurilla tulee keväällekin joku käynti, menee vaikka nilkka tenniksessä. Sekin on 50 euroa.

Kertokaa mulle tyhmälle, että milloin alkaa pääsemään omille? Ettei "tarvitse mennä" julkiselle.

Yksikin leikkaus, ei tarvitse jonottaa vuotta, tarvittavat kuvaukset ja kokeet heti ruinaamatta. Esim. sappikivileikkaus järjestyi kahdessa viikossa tuttava kärvisteli vuoden.

Vierailija
19/42 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei selkeesti ole kyseistä vakuutusta tai hajuakaan yksityisen maksuista. Käynti vaikka tuon flunssan takia lääkärillä ja siihen päälle kantamaksut, poliklinikkamaksu/toimistomaksu ja ne itse lääkkeet niin päästään reippaasti yli sataseen ja mikäli labroja otetaan niin summa tietenkin nousee. Jos esimerkkisi mukaan menee vielä nilkka tenniksessä niin se monesti lääkärikäynnin lisäksi kuvataan ja päälle tulee kontrollikäynti tai puhelinaika. Jos on mennyt pahasti niin voipi tulla monta käyntiä, vaikka magneetti, kuntoutus tai jopa leikkaus. Kysypä huvikseen kustannusarvio yksityiseltä vaikka polvileikkaukselle, puhutaan tuhansista euroista.

Onni matkassa, jos mitään ei satu, mutta vahinko ei tule kello kaulassa ja kivuthan kärsii itse joka tapauksessa. Itselläni on vakuutus juuri sitä varten, jos jotain sattuu niin ei tarvitse miettiä monien satasien kuluja sen sairastamisen ja toipumisen lisäksi.

Vierailija
20/42 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mitä yksityiseltä saa 50 eurolla, kun viimeisin saamani polimaksu julkisesta sairaalastakin oli jo 41,20€?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän