Pahin pikkujoulumokasi?
Kommentit (14)
Pomo. Pomo on naimisissa. En ole enää samassa työpaikassa.
En muista mutta varmaan koko osasto pani. Mälliä valui ämpärillinen alapäästä.
Otin pomolta suihin neukkarissa ja kaikki tallentui kameralle. Joku irtisanottu laittoi videon intraan kaikkien nähtäville. Vaimo samassa työpaikassa ja on todella vihainen mulle.
Vierailija kirjoitti:
Otin pomolta suihin neukkarissa ja kaikki tallentui kameralle. Joku irtisanottu laittoi videon intraan kaikkien nähtäville. Vaimo samassa työpaikassa ja on todella vihainen mulle.
Ihan normaalia, ei ole mikään paha moka.
Etenin reittä pitkin ja annoin esimiehen maistaa pikkupildeä pienessä maistissa. Maanantaina jälkiehkäisy ja sp-tauti testeihin.
Runkkasin työkaveria pukuhuoneessa.
Menin "juttelemaan" esimieheni kanssa firman saunaan, molemmat kovassa kännissä. Päädyttiin panemaan. Harmi kyllä miehen vaimo, joka on kumpaakaan meitä korkeammassa asemassa firmassa, yllätti meidät kesken homman. Mun täytyi sitten vaihtaa duunipaikkaa...
Pomon kanssa saunassa ja se vaati imemään munaansa. No minähän sitten imin,kun sain tingattua 10c palkankorotuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia, ei ole mikään paha moka.
Ymmärrän kyllä suihinottajan vaimon suuttumuksen.
Olisin päässyt naimaan työkaverin vaimoa, mutta herrasmiehenä en ryhtynyt häneen.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettet muista. Olisi voinut olla elämäsi(ensimmäinen?) orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettet muista. Olisi voinut olla elämäsi(ensimmäinen?) orgasmi.
Saan orgasmin ainoastaan dildolla ja klittaa hyväilemällä, joten epäilen.
Kaverin mies :(
Onneksi he ovat edelleen yhdessä ja me kaikki yhä hyvissä väleissä.