Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani naisen kirjahyllyssä Vladimir Nabokovin "Lolita"

Vierailija
17.11.2018 |

Tullaan tosi hyvin juttuun ja hän kutsui minut treffien jälkeen hänen asuntoonsa teelle. Hän sitten näytti paikkoja ja huomasin kirjahyllyssä tuon. :O

Onkohan hänellä jokin age play fetissi? Tuohan on aika yleistä, nämä daddy dom / little girl BDSM suhteet siis.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi creepyä! :o

Ikävä kyllä tuo age play fetissi on todella yleinen naisten keskuudessa

Vierailija
22/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mulla on kirjahyllyssä lähes koko tuotanto Stephen Kingiltä, niin pidän ihmisten murhaamisesta?

Niiden Kingien vieressä sulassa sovussa on muuten myös tuo Lolita. Ihan vain siitä syystä, että se on hyvä kirja.

Oletko minä? Mullakin lähes kaikki Kingit ja myös Lolita.

Minullakin on Lolita ja runsaasti Kingin kirjoja.

Ja kaikki Hannibal Lecter -sarjan neljä kirjaa. Omg. Minunhan täytyy olla kannibaali!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kirjahyllyssä Raamattu. Mitä se kertoo minusta? 

Hankin sen joskus muinoin kirjallisuuskurssia varten. Se on klassikko, kuten tuo Lolitakin. 

Vierailija
24/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy se minultakin, kuten myös Candy joka on hieman saman tapainen sekä Emmanuelle ja Tracey Coxin kirjoja, Kama Sutra. Löytyy myös murhajännäreitä, ihmissuhdejännäreitä, noituutta, magiaa ja okkultismia käsitteleviä kirjoja, eläinten ja ihmisten psykologiaa ja paljon muuta.

Vierailija
25/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattoman huono kirja ollakseen klassikko.

Vierailija
26/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hyllyssäni on mm. Raamattu, Psykologian perusteet, Tuntematon sotilas ja liuta Kaari Utrion kirjoja. Mitä minusta ajattelet?

Vierailija
27/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli toi ja myös american psyko. Mitä pitäis päätellä?

Vierailija
28/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mulla on kirjahyllyssä lähes koko tuotanto Stephen Kingiltä, niin pidän ihmisten murhaamisesta?

Niiden Kingien vieressä sulassa sovussa on muuten myös tuo Lolita. Ihan vain siitä syystä, että se on hyvä kirja.

Murhista lukeminen on mun mielestä vielä ihan ymmärrettävää, mutta miten jotain voi kiinnostaa lukea jostain 50-vuotiaan ja 12-vuotiaan välisestä seksisuhteesta? Ootteko ihan sekasin? Oliko toi kirja taas semmonen millä yritetään normalisoida pedofiiliaa?

No jaa, minä olen lukenut sen kahteen kertaan miettiessäni, mikä helvetti mahtoi liikuttaa omia keski-ikäisiä jahtaajiani. Tosin olin 13. Tuon kirjan myötä älysin vasta, että ne kaksihan toimivat yhteistyössä. Ja kyllä, se on hyllyssäni, jotta pääsen palaamaan siihen.

Vierailija
29/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lintukirjoja, olen siis ornitofiili :/.

Vierailija
30/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaikka kuinka klassikko, ei se siitä tee yhtään kelvollisempaa kirjaa. Mä jätin kesken, kun ei kiinnostanut mennä pedofiilin pään sisälle. Ällö.

Vierailija
31/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on "Herra Jackin ihmeellinen huone". Mitä siitä pidät?

Vierailija
32/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin tyhmä mies.

Niin totta! :)

Vierailija
33/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun hyllyssäni on mm. Raamattu, Psykologian perusteet, Tuntematon sotilas ja liuta Kaari Utrion kirjoja. Mitä minusta ajattelet?

Ap:n mielestä olet varmaan himouskovainen juutalaiskristitty, sotahullu pasifisti, feministi-romantikko ja hullu hoitoalan ammattilainen!

Vierailija
34/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Paskapokkari ja Raamattu. Öööö....

Vierailija
35/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä olet varmaan himouskovainen juutalaiskristitty, sotahullu pasifisti, feministi-romantikko ja hullu hoitoalan ammattilainen!

Voi olla kiinnostunut esim. uskonnosta vaikka itse ei olisi uskossa. Mutta jotenkin mua vaan tökkii ajatus, että olisi kiinostunut pedofiilin näkökulmasta (vaikka itse ei olisikaan pedof.) Miksi haluaisi lukea sellaisesta? Tarvitseeko sellaista ymärtää mitenkään?

En ole ap.

Vierailija
36/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on se. Nyt kaikki ilmeisesti luulevat minua lesboksi.

Vierailija
37/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla kiinnostunut esim. uskonnosta vaikka itse ei olisi uskossa. Mutta jotenkin mua vaan tökkii ajatus, että olisi kiinostunut pedofiilin näkökulmasta (vaikka itse ei olisikaan pedof.) Miksi haluaisi lukea sellaisesta? Tarvitseeko sellaista ymärtää mitenkään?

En ole ap.

Viestini oli vitsi, huumoria, sarkasmia...

Joku voi lukea tai ostaa Lolitan vaikka saadakseen selville, mistä siinä oikein on kyse. Että miksi se on klassikko, ja miten aihetta käsitellään siinä. 

- 33

Vierailija
38/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta lesboushan on ihan ok, olit tai et. Mitä siitä. Voi olla monen mielestä ihan kiinnostava aihe, vaikka ei olisikaan lesbo.

Vierailija
39/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Eli olet tapaillut x-vuotiaana y-ikäistä naista ja nyt yhtäkkiä yhden kirjan perusteella ikänne muuttuivat 16:ksi ja 40:ksi? Mitä jos oikeasti miettisit teidän ikiänne ja teet sitten johtopäätökset sen perusteella. 

Vierailija
40/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta lesboushan on ihan ok, olit tai et. Mitä siitä. Voi olla monen mielestä ihan kiinnostava aihe, vaikka ei olisikaan lesbo.

No kun en ole.

Ap tässä ketjussa luulee, että näitä asioita voisi päätellä kirjahyllyn kirjoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi