Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö kampaamon koulutustilaisuuten, jossa saa ilmaiseksi

Vierailija
17.11.2018 |

värin ja leikkauksen, mutta pitää antaa kampaajalle vapaat kädet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska olen kasvattamassa hiuksia enkä halua värjätä niitä.

Vierailija
2/9 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en saisi itse päättää tyylistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olin kerran. Väri oli kiva, mutta leikkaus pikaisesti saksittu. Piti käydä kampaajalla sen jälkeen leikkauttamassa loppuun

Vierailija
4/9 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Olen joskus antanut kampaajalle vapaat kädet enkä tykännyt lopputuloksesta.

Vierailija
5/9 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran, en mene toista kertaa. No uusiutuva luonnonvara, mutta kesti kauan kasvattaa taas hiukset hyväkuntoisiksi ja tasapitkiksi.

Vierailija
6/9 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään silloin jos olisin menettämässä hiukseni esim. syöpähoitojen takia. Silloin saisi kokeilla ne kuvitteellisimmat visionsakin kun ei sillä tukalla tarvitsisi pitkään olla.

Vierailija
7/9 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Annan hiusten harmaantua ja kasvaa rauhassa. On niin ohuet ja harvat hiukset etteivät mitään lisäkäsittelyjä nyt tarvitse. 

Vierailija
8/9 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi. Minä päätän ihan itse mitä hiuksilleni tehdään.

Vierailija
9/9 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut muutaman kerran ja joka kerta kampaaja on kuunnellut toivettani säilyttää hiukset vähintään olkapäille pitkiksi. Värillä ei ole ollut väliä mutta siitäkin ovat kysyneet minulta mielipidettä ja punertavaksi toivoin kaikilla kerroilla. Minulla on varmaankin käynyt hyvä tuuri kun kaikki onnistuivat mielestäni hyvin ja toiveet otettiin huomioon vapaista käsistä huolimatta. Jos ei pelkää suurtakaan muutosta, hiukset kasvavat hyvin ja ovat terveet niin voin omasta puolestani suositella. Nykyään en itse enää menisi, koska minulla on erityisen pitkät hiukset ja haluan säilyttää ne näin